CRM în industrie
CRM în industrie – provocarea în cazul firmelor care au ca si domeniu productia este de a reactiona rapid la evolutia pietelor si de a mentine simultan costurile sub observatie. Pentru a ramâne competitivi, nu este suficienta doar instalarea de utilaje moderne, trebuie realizata si loializarea clientilor, prin oferirea de suport incepand cu procesul de achizitie pâna la service-ul post-vânzare.
Ce realizează un software CRM
Beneficiile dumneavoastra cu CRM
- Atunci când produsele sunt comparabile, calitatea service-ului este decisiva asupra satisfactiei clientilor. Cu un software CRM cum este CAS genesisWorld creati o baza uniforma de cunostinte. Angajatii dispun imediat de acces la informatii despre clienti cât si despre produse si pot raspunde competent în timpul unei convorbiri telefonice.
- Acest CRM interconecteaza angajatii, departamentele si sucursalele. Prin intermediul unor interconectari la alte solutii de software, cum ar fi de ex. la economia materiilor prime sau contabilitate, este garantat un flux de informatii continuu.
- Sistemul este interconectat „invizibil” cu serviciul extern, astfel economisiti zilnic mult timp la cautarea de documente, programari libere sau adrese. Informatiile, care înainte erau cautate din surse diferite, sunt acum reunite într-un singur loc. Aceasta economie de timp genereaza avantaje considerabile de costuri.
- Arhivă unică de documente și informații.
Consultanta privind produsul
Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati .