CRM în management
CRM in management ? Da. Acesta ofera suport decizional. În fiecare zi, managementul unei companii ia decizii în beneficiul acesteia, decizii care au ca suport rapoarte si analize în timp real. Datorita rapoartelor curente si a unui sistem de avertizare timpurie, deciziile dumneavoastra se bazeaza pe prognoze fundamentate.
Pentru managementul companiei, CAS genesisWorld acorda un sprijin valoros în timp real. Cockpit-ul (panoul de control) din CAS genesisWorld va arata datele procesate din întreg efectivul de date si va ofera informatii exacte care sunt relevante pentru dumneavoastra (de exemplu: volum vânzari, numar contracte noi, profitabilitate, task-uri în întârziere, etc.).
Functiile în detaliu
Cockpit de management
Cockpit-ul pentru CRM in management ofera o imagine de ansamblu rapida asupra cifrelor actuale privind compania. Începeti-va ziua de lucru fiind cel mai bine informat cu ajutorul Cockpit-ului de management, care se deschide la lansarea software-ului CRM.
- Cockpit-urile ofera o viziune individuala asupra informatiilor. Indiferent daca este vorba despre proiectele în derulare, sansele de vânzare câstigate sau rapoartele actuale privind cifrele de vânzari – Cockpit-ul de management furnizeaza informatii selectate individual din întregul efectiv de date.
- Vizualizarea agregata într-un Cockpit evalueaza seturile de date si le afiseaza ca tabele, grafice sau lumini de semnalizare.
- Graficele sunt interactive. Cu un clic pe un segment sunt afisate datele relevante din lista aflata în partea inferioara.
- Cockpit-ul nu poate prezenta numai seturile de date în sine, ci si interconectarile acestora. Astfel la un proiect vizualizati termenul „Etapa 1” cu sarcinile si protocoalele asociate acestuia.
Evaluari si prognoze cu rapoarte
Modurile de vizualizare interactive fac posibila obtinerea rapida a unei imagini de ansamblu demne de un CRM in management. Cu CAS genesisWorld pot fi create rapoarte de orice tip. Seturile de date din întregul efectiv de date pot fi evaluate si prezentate sub forma de raport, de la atribuirea sarcinii si pâna la sansa de vânzare.
- Modelele de rapoarte ofera utilizatorului în functie de context si de sarcina modelul care corespunde necesitatilor acestuia.
- Datorita functiei de pre-vizualizare rapoartele pot fi verificate, eventual corectate si memorate.
- Evaluarile pot fi generate, memorate si trimise automat angajatilor selectati dupa un orar ales arbitrar.
Modulul Report Management
Prin intermediul Drill Down puteti evalua date pâna la nivel de câmp tinând cont la aceasta si de seturi de date interconectate.
- Modulul Report Management, disponibil optional, ofera functii din domeniul Business Intelligence. Functii de filtrare si grupuri flexibile faciliteaza evaluari multi-dimensionale, ultra-complexe în timp real.
- Prin intermediul Drill Down se efectueaza raportarea în jos pâna la nivelul câmpului. Odata cu aceasta puteti evalua totodata seturile de date asociate cum ar fi cheltuielile sau înregistrarea timpului de lucru.
- Afisajul câmpurilor numerice individuale sau a seturilor de date interconectate se poate realiza ca suma, minim, maxim sau medie.
- Modelele de rapoarte proprii si presetate faciliteaza analizele Ad-hoc.
- Indicii importanti sunt reprezentati în ansamblu în vizualizarea tip raport.
- Rezultatele sunt puse la dispozitie în formatele uzuale RTF, Micosoft Excel si PDF. Prin exportul de date pot fi procesate în continuare în alte sisteme cum ar fi :Microsoft Access sau Business Intelligence Tools, etc. Astfel pot fi vizualizate evaluari, acestea pot fi extinse si adaptate.
- Desigur toate rapoartele pot fi afisate în Cockpit-ul software-ului CRM.
Consultanta personala privind produsul
Permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră speciale de CRM în management. Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 9 – 18. Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati. Răspundem cu plăcere solicitării dumneavoastră!