CRM în sectorul energetic
CRM in sectorul energetic – pentru a recunoaste din timp necesitatile pietei, companiile din sectorul energetic si de alimentare trebuie sa actioneze strategic . Accesul rapid la informatie este esential, atunci cand se doreste identificarea dorintelor clientilor si satisfacerea lor în mod eficient.
Asteptarile dumneavoastra de la un software CRM
- Sporirea satisfactiei clientilor pentru o relatie de durata cu clientii si loialitatea acestora.
- Stocare centralizata a datelor presupune o prelucrare eficienta a solicitarilor.
- Transparenta în ceea ce priveste datele clientilor pentru un serviciu optimizat.
Avantajele dumneavoastra cu CRM
- Pastrarea centralizata a datelor face posibila prezentarea structurata a datelor clientilor, a celor de facturare si a informatiilor tehnice. Datele financiare sau de achizitie sunt memorate de catre software-ul CRM , CAS genesisWorld si pot fi vizualizate rapid sub forma de rapoarte si statistici.
- Schimbul de date neobstructionat reprezinta un avantaj în fata celorlalti competitori de pe piata, iar situatiile companiei sunt comunicate intern, prin retea într-un interval de câteva secunde.
- Prestatorii de servicii din domeniul energetic si de alimentare devin, cu un software CRM, flexibili si economisesc timp. Toate datele din aplicatii terte cum ar fi de ex. din sistemul ERP, sunt interconectate la sistemul CRM prin intermediul interfetelor, eliminandu-se astfel administrarea repetata a datelor.
Consultanta privind produsul
Daca doriti informatii in legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati .