CRM în service și asistență

CRM în service si asistenta. Un client nemultumit  va contacteaza, deoarece  marfa comandata, corespunde calitativ, însa cantitativ nu. Imediat dupa aceasta  reclamatie, la cateva secunde, remediati aceasta problema si cresteti numarul de bucati din comanda urmatoare. Clientul este notificat de fiecare etapa si solutie din procesul de rezolvare a problemei sale.

Tratarea nemultumirilor cu profesionalism este la fel de importanta ca o procesare rapida a unei comenzi. Acesta este punctul forte al CAS genesisWorld: informatii centralizate .

De îndata ce înregistrati o reclamatie a unui client în software-ul CRM, sunt înstiintati automat toti angajatii care au legatura cu clientul, marfa sau serviciile adresate acestuia. Software-ul CRM arhiveaza, pe lânga reclamatii si cazurile de asistenta si de mentenanta. Acestea pot fi extrem de valoroase  si pot reprezenta un suport aditional chiar si cand sunt incluse într-o baza de date FAQ. Tinta principala este sa fim capabili sa oferim clientului  suport si service profesional tot timpul  si aceasta  poate fi atinsa, daca toti factorii implicati, au informatia necesara pentru a lua decizii rapide in favoarea clientului.

Analiza manageriala asupra reclamatiilor, tipurilor acestora, a timpului de raspuns si a timpului de rezolvare pot duce la optimizarea relatiei cu clientii prin: alegerea unor produse sau furnizori care sa indeplineasca cererile clientilor, îmbunatatirea activitatii interne, etc.

Asistarea competenta a clientului în toate cazurile este scopul primordial al unei implementari CRM in service si asistenta.. Cu un software CRM stiti cum sa recâstigati încrederea clientului si sunteti   la un click distanta  de un management perfect.

Functiile în detaliu – CRM in service si asistenta

CRM in service si asistenta- Modulul Helpdesk

Helpdesk face posibila o prelucrare simpla a ticketelor si elibereaza angajatii de efectuarea sarcinilor de rutina. Modulul Helpdesk sporeste performantele în servicii si faciliteaza munca prin înregistrarea si prelucrarea rapida a solicitarilor de asistenta. Ticketele uitate si procesele neclare apartin trecutului.

CRM în service si asistenta

Modulul optional helpdesk permite oferirea de suport in mod profesional

  • Prin intermediul modului vedeti ce produs utilizeaza un client si ce întelegeri individuale au fost stabilite.
  • Troubleticket-Pools si transmiterea ticketelor sunt asistate, iar notificarile interne si externe controlate automat.
  • Înregistrarea timpului garanteaza controlul deplin asupra costurilor de service. Aici, timpii de prelucrare sau cheltuielile materiale utilizate sunt înregistrate automat sau manual.
  • Cu evaluarile Troubletickets pe client se documenteaza costurile, se evalueaza performantele clientilor  in mod individual si acoperirea costurilor de service poate fi adaptats în mod regulat.
  • Troubletickets procesate sunt transferate într-o baza de date privind produsul sau aria de operare implicate. Documentele FAQ stau la dispozitia angajatilor de asistenta care le pot cauta usor.
  • Actiunile cu Ticket combina mai multi pasi de lucru din CRM in service si asistenta. De la primirea de noi tichete si distribuirea interna pâna la finalizare, toti pasii din proces sunt reprezentati ca o actiune.

 CRM in service si asistenta – Helpdesk online

  • Helpdesk online le da posibilitatea clientilor dumneavoastra sa-si înregistreze solicitari si cazuri de asistenta direct în portalul online. Acestea sunt transferate automat în instrumentul dumneavoastra Helpdesk si pot fi prelucrate în continuare de catre dumneavoastra.
  • Clientul are permanent o imagine de ansamblu asupra starii solicitarilor lui.
  • Cautarea FAQ este disponibila pentru toti utilizatorii din grup. Continutul se introduce prin CAS genesisWorld. Prin baza  de date FAQ ,pot fi descarcate si fisiere.
  • Prin colectarea online, procedurile sunt standardizate si sarcinile de rutina sunt reduse.
  • Numeroasele raspunsuri pregatite în baza de date FAQ ofera clientilor dumneavoastra o platforma de informatii de prima clasa si va elibereaza angajatii prin faptul ca întrebarile repetate ciclic sunt reduse

 Consultanță personalizată privind produsul

Permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră speciale de CRM in service si asistenta. Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 9 – 18. Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati. Răspundem cu plăcere solicitării.