CRM în turism
CRM in turism – Cand este vorba de turism, serviciile oferite sunt decisive asupra satisfactiei clientilor si loialitatii acestora. Provocarea consta în garantarea accesibilitatii de prima clasa si în distribuirea informatiilor rapid, prietenos si competent. O consistenta continua a datelor constituie aici o premisa esentiala, deoarece clientii reactioneaza sensibil la neconcordante.
Asteptarile dumneavoastra de la un software CRM
- Prin servicii competente se construieste o relatie durabila cu clientii.
- Clientilor li se adreseaza ofertele corecte în momentul corect.
- Gestionarea unui flux sporit de informatii într-o baza de date centrala.
Beneficiile dumneavoastra cu CRM
- Începând de la prima convorbire cu clientul, pâna la actiuni de marketing tintite, datele din economia resurselor, Call Center sau sistemul de rezervare sunt reunite într-un sistem CRM si ofera transparenta maxima.
- Comunicati unitar cu clientii dumneavoastra prin toate canalele. Cu o apasare de buton sunt trimise confirmari, informatii cum ar fi reglementarile de calatorie sau disponibilitatile pot fi vizualizate direct prin intermediul website-ului. Angajatii dumneavoastra dispun, în cazul unui apel telefonic, de toate informatiile necesare si pot raspunde astfel rapid.
- Cunostintele despre clienti se afla în sistemul dumneavoastra CRM si pot fi utilizate tintit pentru activitatile de marketing. Sortati contactele dumneavoastra în functie de anumite criterii, cum ar fi de ex. locatia de concediu anterioara sau bugetul disponibil, si adresati-va potentialilor clienti personalizat , în functie de necesitatile acestora.
Produs
CAS genesisWorld este solutia flexibila de CRM care ofera un managementul optim al clientilor .
Mai multe despre CAS genesisWorld
Consultanta privind produsul
Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati