CRM integrat cu aplicatia de email
CRM integrat cu aplicatia de email?
Da, este cel mai facil mod de a gestiona corespondența cu clienţii şi de a beneficia de facilități inteligente de căutare şi arhivare. Inventat în 1971, emailul rămâne cea mai utilizată aplicaţiei la nivel global, cu cca 300 miliarde de mesaje expediate în fiecare zi, de către cei peste 4.4 miliarde utilizatori.
În ciuda vechimii, emailul nu a reuşit să fie doborât de niciuna dintre tehnologiile disruptive apărute în ultimii ani: telefon mobil, SMS, chat, videotelefonie, social media etc. În business, emailul este aplicaţia de bază, iar fiecare nouă angajare generează un cont nou de utilizator. Complementar, o bună parte dintre interacțiunile cu clienţii se desfășoară pe email, de la trimiterea unei oferte până la solicitarea de feedback. Iată de ce, pentru CAS Software integrarea contului de email a fost o prioritate şi un element esențial în demersul de creştere a productivității utilizatorilor.
Sistemul tău CRM este integrat cu soluţia de email? Află mai multe despre CAS genesisWorld.
Outlook add-in pentru CAS genesisWorld
Microsoft Outlook este cel mai răspândit client de email pentru companii, funcționează cu aproape orice furnizor de mail şi are versiuni pentru desktop şi mobil, Windows sau MacOS, Android sau iOS. Cu milioane de utilizatori la nivel global, integrarea CAS genesisWorld – Outlook a fost un pas natural către livrarea unui mod de lucru simplu şi fluent.
Integrarea celor două aplicații este posibilă prin instalarea unui add-in dedicat.
Activarea se face foarte simplu, prin bifarea unui câmp în clientul de email şi introducerea credenţialelor contului CAS CRM.
Utilizarea implica existența unei licenţe valide pentru CAS genesisWorld.
Funcționalitățile cheie
- adăugarea şi transferul unei adrese,
- arhivarea corespondenței şi documentelor ataşate,
- adăugarea şi transferul unei invitații,
- gestiunea task-urilor,
- căutări inteligente.
CAS CRM Outlook add-in funcționează atât cu versiunea desktop cât şi cu cea web (Outlook 365) si Mobile App a Outlook, exista însă unele diferențe la nivelul funcționalităților.
Care sunt avantajele integrării CRM-email?
- Creşterea eficienţei şi a vitezei de lucru. Utilizatorii îşi pot derula o bună parte din activitate direct din clientul de email, fără a mai naviga dintr-o aplicaţie în alta.
- Pot accesa informaţii din sistemul CRM in Outlook şi pot crea noi înregistrări de date cum doresti.
- Aplicaţia permite organizarea informațiilor pe dosare (la nivel de client, companie, proiecte etc) şi simplifică modul de lucru.
- Pe baza funcţionalităţilor de tip drag and drop, utilizatorii pot ataşa înregistrări de date din CRM la e-mail-ul curent.
- Corespondența poate fi arhivată direct din Outlook printru-un simplu click, iar datele asociate vor fi arhivate în contul persoanei sau companiei respective.
- Funcţiile de căutare inteligentă din CAS genesisWorld sunt active şi în clientul de email şi permit găsirea rapidă a informaţiilor (Contact înregistrat, text, etc).
- Utilizatorii pot crea înregistrări în CAS genesisWorld direct din Outlook (adăugare de contacte, adrese, invitaţii, task-uri).
- Toate informaţiile rămân accesibile, chiar dacă sunt arhivate. Un email deja arhivat este semnalizat ca atare şi poate fi deschis direct.
- Versiunile pentru desktop şi mobil sunt sincronizate, iar utilizatorii păstrează același nivel de productivitate indiferent de locaţie.
- Corespondenţa este criptată end-to-end ceea ce asigură securitatea şi confidenţialitatea (mai ales în contextul GPDR).
- Pentru utilizatorii de Office 365/Microsoft 365 există funcționalități dedicate.
Dacă sunteţi interesaţi de integrarea CAS CRM- Outlook vizionaţi tutorialul de mai jos: CAS genesisWorld Outlook integration
Pe scurt vorbim despre integrarea unui mic CRM direct în Outlook şi un mod de gestionare a corespondenţei cu clienţii şi partenerii de afaceri, semnificativ simplificat şi optimizat. Timpul pierdut cu navigarea dintr-o aplicaţie în alta este redus considerabil, iar viteza de lucru creşte. Important de menţionat, CAS genesisWorld CRM suportă şi alte soluţii: Gmail, Thunderbird, HCL Notes etc. Contactați pentru detalii suplimentare.