CRM pentru avocați și cabinete de avocatură
CRM pentru avocați și cabinete de avocatură – cum să-ți ușurezi activitățile zilnice, ca de exemplu:
- Să transporți dosarele în format digital pentru a le studia;
- Să iei notite și să păstrezi în format electronic;
- Să-ți programeze activitățile lui sau ale colaboratorilor;
- Să urmărești planificarea ședințelor în instantă sau l a întâlnirilor de la cabinet;
- Să-și puna remindere;
- Să contorizeze timpul consumat și să-l factureze clientului;
- Să-și verifice încasările;
- Să întocmească contracte, procuri, etc. pe baza de template-uri printr-un singur click
E complicat si greu? Da. Mai ales cand trebuie sa faci totul singur.
Avantajele sunt următoarele:
– Toate documentele dintr-un dosar sunt accesibile oricand, de pe laptop, tablet sau telefon;
– Ai posibilitatea de a partaja informațiile relevante cu partenerii sau clienții în timp real;
– Poți să-ți administrezi și planifici mai bine timpul și să îți pui remidere;
– Sp urmariti cheltuielile si incasarile, conform efortului depus;
– Sa aveti totul dintr-un dosar intr-un singur loc;
– Fara bataie de cap cu infrastructura IT;
– Informatiile accesibile de oriunde pe baza de username si parola;
– Grad mare de Securitate a informatiilor;
– Abonament lunar;
– Interfata in limba romana, engleza sau germana; (optional si-n alte 10 limbi europene);
– Intocmiti o procura sau un contract rapid si tipariti-o rapid;
– Lipiti orice document electronic la client si cauza.
– Creati o procura sau un contract rapid, fara sa stati zeci de minute sa completati informatiile de mana.
– Atasati un link cu dosarul cauzei de pe site-ul ministerul de justitie.
Deci: ieftin, simplu si usor.
Mai multe despre CAS genesisWorld
Consultanță personalizată privind produsul
Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati .