CRM pentru avocati si cabinete de avocatura

 CRM pentru avocati si cabinete de avocatura usureze cateva activitati zilnice, ca de exemplu:

  1. Să transporte dosarele pentru a le studia;
  2. Să ia notite;
  3. Programarea activitatillor;
  4. Urmarirea sedintelor in instant sau la cabinet;
  5. Să-și puna remindere;
  6. Să contorizeze timpul consumat si sa-l factureze clientului;
  7. Să-și verifice incasarile de la client;
  8. Să întocmească contracte, procuri, etc.

E complicat si greu? Da. Mai ales cand trebuie sa faci totul singur.

CRM pentru avocati si cabinete de avocatura

Avantajele sunt urmatoarele:

–       Toate documentele dintr-un dosar accesibil oricand, de pe laptop, tablet sau telefon;

–       Imparti informatiile cu partenerii sau clientii;

–       Va administrati mai bine timpul si sa va puneti remidere;

–       Sa urmariti cheltuielile si incasarile, conform efortului depus;

–       Sa aveti totul dintr-un dosar intr-un singur loc;

–       Fara bataie de cap cu infrastructura IT;

–       Informatiile accesibile de oriunde pe baza de username si parola;

–       Grad mare de Securitate a informatiilor;

–       Abonament lunar;

–       Interfata in limba romana, engleza sau germana; (optional si-n alte 10 limbi europene);

–       Intocmiti o procura sau un contract rapid si tipariti-o rapid;

–       Lipiti orice document electronic la client si cauza.

–       Creati o procura sau un contract rapid, fara sa stati zeci de minute sa completati informatiile de mana.

–       Atasati un link cu dosarul cauzei de pe site-ul ministerul de justitie.

Deci: ieftin, simplu si usor.

 

Mai multe despre CAS genesisWorld

Consultanță personalizată privind produsul

Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati .