CRM pentru avocați și cabinete de avocatură

 CRM pentru avocați și cabinete de avocatură – cum să-ți ușurezi activitățile zilnice, ca de exemplu:

  1. Să transporți dosarele în format digital pentru a le studia;
  2. Să iei notite și să păstrezi în format electronic;
  3. Să-ți programeze activitățile lui sau ale colaboratorilor;
  4. Să urmărești planificarea ședințelor în instantă sau l a întâlnirilor de la cabinet;
  5. Să-și puna remindere;
  6. Să contorizeze timpul consumat și să-l factureze clientului;
  7. Să-și verifice încasările;
  8. Să întocmească contracte, procuri, etc. pe baza de template-uri printr-un singur click

E complicat si greu? Da. Mai ales cand trebuie sa faci totul singur.

CRM pentru avocati si cabinete de avocatura

Avantajele sunt următoarele:

–       Toate documentele dintr-un dosar sunt accesibile oricand, de pe laptop, tablet sau telefon;

–       Ai posibilitatea de a partaja informațiile relevante cu partenerii sau clienții în timp real;

–       Poți să-ți administrezi și planifici  mai bine timpul și să îți pui remidere;

–       Sp urmariti cheltuielile si incasarile, conform efortului depus;

–       Sa aveti totul dintr-un dosar intr-un singur loc;

–       Fara bataie de cap cu infrastructura IT;

–       Informatiile accesibile de oriunde pe baza de username si parola;

–       Grad mare de Securitate a informatiilor;

–       Abonament lunar;

–       Interfata in limba romana, engleza sau germana; (optional si-n alte 10 limbi europene);

–       Intocmiti o procura sau un contract rapid si tipariti-o rapid;

–       Lipiti orice document electronic la client si cauza.

–       Creati o procura sau un contract rapid, fara sa stati zeci de minute sa completati informatiile de mana.

–       Atasati un link cu dosarul cauzei de pe site-ul ministerul de justitie.

Deci: ieftin, simplu si usor.

 

Mai multe despre CAS genesisWorld

Consultanță personalizată privind produsul

Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati .