CRM pentru avocati si cabinete de avocatura
CRM pentru avocati si cabinete de avocatura usureze cateva activitati zilnice, ca de exemplu:
- Să transporte dosarele pentru a le studia;
- Să ia notite;
- Programarea activitatillor;
- Urmarirea sedintelor in instant sau la cabinet;
- Să-și puna remindere;
- Să contorizeze timpul consumat si sa-l factureze clientului;
- Să-și verifice incasarile de la client;
- Să întocmească contracte, procuri, etc.
E complicat si greu? Da. Mai ales cand trebuie sa faci totul singur.
Avantajele sunt urmatoarele:
– Toate documentele dintr-un dosar accesibil oricand, de pe laptop, tablet sau telefon;
– Imparti informatiile cu partenerii sau clientii;
– Va administrati mai bine timpul si sa va puneti remidere;
– Sa urmariti cheltuielile si incasarile, conform efortului depus;
– Sa aveti totul dintr-un dosar intr-un singur loc;
– Fara bataie de cap cu infrastructura IT;
– Informatiile accesibile de oriunde pe baza de username si parola;
– Grad mare de Securitate a informatiilor;
– Abonament lunar;
– Interfata in limba romana, engleza sau germana; (optional si-n alte 10 limbi europene);
– Intocmiti o procura sau un contract rapid si tipariti-o rapid;
– Lipiti orice document electronic la client si cauza.
– Creati o procura sau un contract rapid, fara sa stati zeci de minute sa completati informatiile de mana.
– Atasati un link cu dosarul cauzei de pe site-ul ministerul de justitie.
Deci: ieftin, simplu si usor.
Mai multe despre CAS genesisWorld
Consultanță personalizată privind produsul
Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati .