CRM pentru prestările de servicii
CRM pentru prestările de servicii – companiile ce furnizeaza servicii se bazează, mai mult ca niciodată, pe satisfacția clientilor și recomandările acestora. Cel care satisface cel mai bine necesitățile clientilor, poate conta pe faptul că acești clienți vor reveni .
Ce realizeaza un software CRM
- Consilierea clientilor;
- Loializarea clientilor;
- Răspuns prompt la apelurile clientilor;
- Istoricul clienților la un click distanță pentru toți cei cu care interacționează;
- Controlul cifrei de afaceri, al costurilor si resurselor.
Avantajele dumneavoastra cu un CRM
- Stocarea centralizată a datelor clienților conduce la procese eficiente în cadrul companiei .
- Datele importante cum ar fi adrese, comenzi, proiecte sau programări pot fi accesate direct.
- Actualizarea informațiilor poate fi făcută rapid și va fi vizibilă pentru toți.
- Fiecare client este valoros pentru o companie, astfel ca un sistem CRM ajută la clasificarea clienților prin crearea grupelor de clienti. Grupele de clienți permit adresarea focusată și plasarea ofertelor în funcție de necesități.
- Prin intermediul unor interfețe către terti, software-ul CRM CAS genesisWorld, oferă soluții individuale personalizabile care să corespundă exigențelor dumneavoastră.
- Interconectările cu sisteme ERP, terminale mobile, pagini web sau orice alte aplicații software permit ca CRM-ulmanagementul proiectelor pot fi usor implementate. Toate aplicatiile sunt reunite sub o singura interfata si sunt usor de utilizat.
Produs
CAS genesisWorld raspunde în mod cuprinzator cerințelor speciale ale companiei dumneavoastre. Soluția CRM flexibilă oferă un management al clientilor și al informației adresat întregii companii.
Consultanta privind produsul
Dacă doriți informații în legatură cu acest produs, vă rugăm să ne contactați .