CRM pentru prestarile de servicii
CRM pentru prestarile de servicii – companiile ce furnizeaza servicii se bazeaza, mai mult ca niciodata, pe satisfactia clientilor si recomandarile acestora. Cel care satisface cel mai bine necesitatile clientilor, poate conta pe faptul ca acel client va reveni .
Ce realizeaza un software CRM
- Consilierea clientilor;
- Loializarea clientilor;
- Raspuns prompt la apelurile clientilor;
- Controlul cifrei de afaceri, al costurilor si resurselor.
Avantajele dumneavoastra cu un CRM
- Stocarea centralizata a datelor clientilor conduce la procese eficiente în cadrul companiei .
- Datele importante cum ar fi adrese, comenzi, proiecte sau programari pot fi accesate direct. Actualizarile pot fi efectuate oricând si sunt vizibile pentru toti.
- Fiecare client este valoros pentru o companie , astfel ca un sistem CRM ajuta la clasificarea clientilor prin crearea grupelor de clienti . Grupele de clienti permit adresarea focusata si plasarea ofertelor în functie de necesitati.
- Prin intermediul unor interfete catre ofertanti terti, software-ul CRM CAS genesisWorld, ofera solutii individuale personalizabile care sa corespunda exigentelor dumneavoastra.
- Interconectarile cu sisteme ERP, terminale mobile sau managementul proiectelor pot fi usor implementate. Toate aplicatiile sunt reunite sub o singura interfata si sunt usor de utilizat.
Produs
CAS genesisWorld raspunde în mod cuprinzator cerintelor speciale ale companiei dumneavoastra. Solutia flexibila de CRM ofera un management al clientilor si al informatiei adresat întregii companii.
Consultanta privind produsul
Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati .