CRM Training Class
Introducere in sistemele CRM (Customer Relationship Management)
Part 1: Ce este un CRM
A) Afacerile sunt despre Persoane si Relatii …
B) Clientii tai vin cu un Cost de Achizitie si au o Durata de Viata ca si clienti
C) CRM a fost dezvoltat pentru a hrani Relatiile
D) CRM este support pentru serviciile principale (vanzari, marketing, servicii clienti)
Part 2: De ce ai nevoie de un CRM
A) Afacere fara CRM
B) Pierzi date importante cand un angajat iti pleaca (unul utilizeaza outlook, altul excel, altul evernote, si tot asa si … pleaca cu ele sau devin neaccesibile dupa plecare lui)
C) Afacerea ta pierde cand datele nu sunt centralizate
D) Afacerea ta pierde cand nu vezi tendintele
E) Afacerea ta pierde cand nu oferi decidentilor a privire de 360 grade asupra partenerilor (clienti sau furnizori)
F) Afacerea ta pierde cand unu poti urmari CAC (Cost Acquisition Customer) sau LTV (Lifetime Value)
G) Afacerea ta pierde cand un client pleaca la concurenta din cauza ta
Part 3: Ce-ti poate oferi un CRM
A) Sistemele CRM au module pentru fiecare tip de activitate: Contacte, Oportunitati, Proiecte, Oferte, Facturi, Support, etc.
B) Sistemele CRM contin knowledge bases si fac mai usoara distributia in cadrul afacerii tale
C) Sistemele CRM organizeaza si relationeaza informatia cu clientii si furnizorii
D) Sistemele CRM ofera automatizari pentru diverse task-uri (email-uri de reminder, felicitari de ziua de nastere, rapoate automate, tec.)
E) Sistemele CRM ofera workflow-uri ca distributia automata a lead-urilor, follow up, activitati repetitive.
F) Sistemele CRM ofera analize, statistic, controlul costurilor de campanie, etc.
G) Sistemele CRM pot fi integrate cu website-uri si pot genera raspunsuri automate
H) Sistemele CRM pot gasi si elimina datele dublate din baza de datea
I) Sisteme CRM pot urmari clientii pe retelele de social media
J) Sistemele CRM pot administra campaniile de marketing, costurile si veniturile generate de acestea
K) Sistemele CRM incorporeaza o multitudine de canalepentru campaniile de marketing
L) Sisteme CRM pot fi integrate cu aplicatii externe de contabilitate, HR, etc.
Part 4 Cum se achizitioneaza un CRM
A) Sistemele CRM sunt disponibile on premise (instalate la sediul tau) and hosted (instalate intr-un data center)
B) Pretul pleca de la 10 euro/user si creste in functie de nevoile lui
C) Preturile difera in functie de functionalitati
D) Sistemele CRM se pot cumpara sau inchiria