Ce aduce in plus un CRM?
Ce aduce in plus un CRM?Pe lânga clienti si angajati multumiti, CRM-ul consolideaza relatii îndelungate cu clientii, fapt ce garanteaza un succes maxim al firmei . Prin aceste atu-uri , în timp, se construiesc adevarate avantaje concurentiale si se creeaza noi oportunitati catre alte piete. Cateva din aceste avantaje sunt :
Interconectarea optima datorita datelor centralizate
- Toate departamentele si angajatii sunt interconectati într-un sistem unic.
- În acesta pot fi integrate solutiile office, de economie a resurselor, arhivare.
- O colaborare cu economie de timp devine posibila datorita accesului direct la informatii.
- Acesta creeaza procese de munca structurate si automatizate pentru mai multa eficienta.
- Adaptati-va solutia CRM în mod flexibil, în functie de locurile de munca, locatii si granite nationale.
Valorificarea profitabila a cunostintelor despre clienti
- Fisierele despre clienti cronologice faciliteaza o fidelizare profesionala a clientilor.
- Imagine de ansamblu la 360° asupra clientilor: toate comenzile, apelurile telefonice, contractele si corespondenta sunt disponibile printr-o apasare de buton.
- Recunoasteti potentialul ascuns prin evaluarea profilurilor clientilor.
- Prin intermediul cunostintelor fundamentate despre clienti, puteti sa va dezvoltati suplimentar în mod coerent produsele si serviciile.
Controlul simplu al vânzarilor
- Controlati masurile de marketing si vânzari în functie de grupe tinta.
- Stau la dispozitia dumneavoastra toate informatiile privind persoanele interesate, astfel încât sa puteti adresa recomandari la momentul oportun.
- Comenzile sunt multiplicate prin intermediul unor masuri tintite de Cross-Selling and Up-Selling.
- Recunoasteti sansele de vânzare potentiale si utilizati acest potential.
Angajati motivati si service mai bun
- Angajatii sunt sprijiniti si usurati în sarcinile de rutina.
- Angajatii iau decizii fundamentate si pot intervenii competent, deoarece le sunt disponibile informatii relevante.
- Angajatii motivati deservesc mai multi clienti multumiti.
Managementul progresist
- Nu se pierde niciodata imaginea de ansamblu asupra proiectelor în curs de derulare pe baza tuturor datelor firmei.
- CRM faciliteaza o planificare progresista a resurselor si cheltuielilor cât si o determinare a timpilor si costurilor pentru proiecte.
- Evaluari actuale si control eficient va permit mentinerea firmei pe un trend crescator .
Managementul profesional al clientilor firmei dvs. este rentabil , deoarece toate procesele de afaceri sunt mai bine organizate , iar dumneavoastra economisiti timp si energie, pe care le puteti canaliza spre alte activitati .