Ce aduce in plus un CRM?

Ce aduce in plus un CRM?Pe lânga clienti si angajati multumiti, CRM-ul  consolideaza  relatii îndelungate cu clientii, fapt ce garanteaza un succes maxim al firmei . Prin aceste atu-uri  , în timp, se  construiesc  adevarate avantaje concurentiale si  se creeaza noi oportunitati catre alte  piete. Cateva din aceste avantaje sunt :

   Interconectarea optima datorita datelor centralizate

  • Toate departamentele si angajatii sunt interconectati într-un sistem unic.
  • În acesta pot fi integrate solutiile office, de economie a resurselor, arhivare.
  • O colaborare cu economie de timp devine posibila datorita accesului direct la informatii.
  • Acesta creeaza procese de munca structurate si automatizate pentru mai multa eficienta.
  • Adaptati-va solutia CRM în mod flexibil, în functie de locurile de munca, locatii si granite nationale.

  Valorificarea  profitabila a  cunostintelor despre clienti

  • Fisierele despre clienti cronologice faciliteaza o fidelizare profesionala a clientilor.
  • Imagine de ansamblu la 360° asupra clientilor: toate comenzile, apelurile telefonice, contractele si corespondenta sunt disponibile printr-o apasare de buton.

    Ce aduce un CRM

  • Recunoasteti potentialul ascuns prin evaluarea profilurilor clientilor.
  • Prin intermediul cunostintelor fundamentate despre clienti, puteti sa va dezvoltati suplimentar în mod coerent produsele si serviciile.

  Controlul simplu al vânzarilor

  • Controlati masurile de marketing si vânzari în functie de grupe tinta.
  • Stau la dispozitia dumneavoastra toate informatiile privind persoanele interesate, astfel încât sa puteti adresa recomandari la momentul oportun.
  • Comenzile sunt multiplicate prin intermediul unor masuri tintite de Cross-Selling and Up-Selling.
  • Recunoasteti sansele de vânzare potentiale si utilizati acest potential.

  Angajati motivati si service mai bun

  • Angajatii sunt sprijiniti si usurati în  sarcinile de rutina.
  • Angajatii iau decizii fundamentate si pot intervenii  competent, deoarece le sunt disponibile informatii relevante.
  • Angajatii motivati deservesc mai multi clienti multumiti.

  Managementul  progresist

  • Nu se pierde  niciodata imaginea de ansamblu asupra proiectelor în curs de derulare pe baza tuturor datelor firmei.
  • CRM faciliteaza o planificare progresista a resurselor si cheltuielilor cât si o determinare a timpilor si costurilor pentru proiecte.
  • Evaluari actuale si control eficient va permit  mentinerea firmei pe  un  trend  crescator .

Managementul profesional al clientilor firmei dvs. este rentabil ,  deoarece toate procesele de afaceri sunt mai bine organizate , iar dumneavoastra economisiti timp  si energie, pe care le puteti canaliza spre alte activitati .