Trenduri CRM
Orientarea catre client si loializarea acestora sunt doua caracteristici pe care un CRM trebuie sa le ofere. CRM-urile insa se dezvolta în continuare si modul de adresare catre clienti devine mai diversificat. Va dezvaluim ce trenduri pot fi recunoscute deja de astazi si ce va pregateste CRM de mâine.
CRM mobil – accesarea instantanee din orice locatie
IPhone, Blackberry, Android si altele asemenea fac acest lucru posibil: accesul software rapid la datele clientilor de oriunde. Avantajele sunt evidente: poti sa-ti faci treaba de oriunde (din masina, de la hotel, de acasa sau de la birou), timpii de calatorie si de asteptare mai mici . Oriunde v-ati afla la client sau la servici, sunteti cel mai bine informat în orice moment. Solutii inovative înregistreaza modificari si completari în sistemul central CRM si faciliteaza astfel un transfer transparent al informatiei.
CRM a fost ieri – astazi este xRM
Cu xRM începe o noua dimensiune a calitatii si sustenabilitatii nu numai în managementul clientilor, ci si în toate relatiile de afaceri – cu angajatii, partenerii, furnizorii, candidatii si presa. xRM provine de la Anything Relationship Management si constituie evolutia logica a CRM.
Aplicat corect, xRM conduce la o optimizare a tuturor proceselor din întreprindere. Platforme software noi, revolutionare formeaza fundamentul inovativ.
Cloud Computing – solutia software din nor
„Mai simplu, mai rapid si mai eficient” este motto-ul în Cloud Computing . Solutii software bazate pe web constituie, în special pentru firmele mici, o alternativa convenabila financiar de a gestiona relatiile lor de afaceri la cel mai înalt nivel. Accesul la program se realizeaza fara efort printr-un browser web care reda toate datele clientilor în timp real. Nu trebuie sa instalezi sau sa-ti configurezi nimic pe calculator.
CRM si Social Media – comunicare la nivel de egalitate cu „Social CRM”
Din ce în ce mai multe firme descopera retelele sociale, adica aaa numita Social Media, pentru strategia lor de afaceri. Corect implementate, platformele de comunicatii, cum ar fi Facebook si altele, ofera numeroase oportunitati de plasare a produselor si de loializare a clientilor prin dialog direct. Cu software-ul CRM potrivit, serviciile Social Media pot fi declansate direct din software, iar Social CRM va schimba permanent lumea afacerilor .
CAS genesisWorld contine conectori de Facebook si LinkedIn in standard. Astfel, cu un simplu click, poti sa-ti actualizezi informatiile despre persoana cu care ai avut sau o sa ai o intalnire sau discutie.
Mai multe despre integrarea Social Media în CAS genesisWorld