F

Funcționalități pentru toată compania

Un client apelează, acest apel ar putea fi pentru recepție, sau pentru vânzări, sau chiar pentru asistentul personal al directorului. De îndată ce sună telefonul, puteți vedea pe ecran cine sună, numele lor și numele companiei lor. Știți când a avut loc ultimul contact cu clienții și puteți răspunde la orice întrebări pe care le au cu privire la comanda deschisă profesional, fără a fi nevoie să le transferați și să le puneți în așteptare.

Cum funcționează?

Software-ul CRM colectează toate informațiile dvs. într-o singură platformă centrală. Orice informație nouă este atribuită automat clientului relevant: apeluri telefonice, e-mailuri, întâlniri, proiecte, comenzi, zile de naștere, culori preferate sau orice altceva pe care îl decideți este important și relevant. În acest fel, fiecare membru al personalului contribuie la menținerea unui dosar complet, cronologic al clienților și aceasta constituie inima software-ului dvs. CRM. Nu există pierderi de informații.

 

 

Funcțiile în detaliu

 

Tablou de bord

Tabloul de bord afișează toate informațiile relevante dintr-o privire
The CRM dashboard
    • La fel ca în cazul navigatorilor, vă puteți salva vizualizarea tabloului de bord și puteți crea oricâte dintre ele doriți pentru orice aveți nevoie, de exemplu, un tablou de bord de vânzări, tablou de bord de marketing și tablou de bord de asistență.
    • Crearea unui tablou de bord este ușoară. Tabloul dvs. de bord vă oferă o vizualizare cuprinzătoare și complet personalizabilă a software-ului dvs. CRM, aici puteți vedea toate informațiile importante dintr-o privire.
    • În plus, tabloul de bord al companiei afișează informații de interes pentru întreaga companie.
    • Personalul dvs. poate utiliza elemente preexistente atunci când își creează propriul tablou de bord, de exemplu, sarcinile mele delegate sau zilele de naștere viitoare.

 

Gestionarea adreselor în integrare cu social media

Doar cu atingerea unui buton, puteți apela toate informațiile pe care le aveți despre io persoană de contact
  • Orice informație de contact nestructurată pe care o aveți este copiată în vrăjitorul de adrese și transformată în informații structurate. După verificarea duplicatelor, datele de adresă sunt copiate direct în sistemul CRM. Adresele pot fi gestionate în funcție, de exemplu, de adresele companiei sau de persoanele de contact. Sortarea este mai ușoară prin utilizarea categoriilor, emiterea numerelor de clienți și utilizarea asistenților de introducere.
  • Când creați o nouă înregistrare de date a adresei, se efectuează o verificare a coerenței, de exemplu, cod poștal / oraș / stat federal / țară sau prenume / formă de adresă. Software-ul CRM recunoaște când ceva nu se potrivește și sugerează o alternativă. În plus, consultați bazele de date de la furnizorii de servicii de adresă, cum ar fi YellowMap, verificați, corectați și îmbogățiți adresele în funcție de cerințele dvs.
  • Puteți afișa locații din înregistrările de date ale adresei în software și apoi puteți începe software-ul de planificare a rutei. Accesul la adrese poate fi limitat la: acces public, sensibil la utilizatori în funcție de participanți specifici, sau chiar privat.
  • Acum, puteți completa orice informație de adresă lipsă utilizând integrarea rețelei sociale pentru a accesa datele de adresă de pe Facebook, Xing sau Twitter. Puteți accesa platformele de socializare în timp real folosind propriile date de conectare.

 

Dosarul clientului

Dosarul clientului conține toate adresele dumneavoastră despre clienți ordonate cronologic
  • Dosarele clienților vă oferă toate informațiile relevante pentru clienți.
  • Tot ce trebuie să știți despre clientul dvs. poate fi găsit în dosarul clientului, toate intrările legate de adresa clientului, cum ar fi e-mailuri, întâlniri, sarcini, documente, comenzi, chitanțe de planificare a resurselor etc.
  • Toate informațiile despre clienți sunt stocate într-o manieră cronologică și structurată și sunt disponibile pentru toată lumea la nivel de companie – economisind timp și bani.
  • În dosarul clientului, puteți crea intrări noi sau edita intrări existente.
  • De îndată ce sună telefonul, toate informațiile de care aveți nevoie sunt afișate pe ecran.

 

Căutați în baza de date

  • CAS Smart Search – funcția de căutare inteligentă ca tip de căutare, include funcții de sortare a relevanței și poate efectua, de asemenea, căutări neclare..
  • Cu căutarea fonetică, adresele se găsesc cu ușurință. Deci, de exemplu, „Mr. Meyer” de la compania „Schmidt & Co.” pot fi găsite, de asemenea, chiar dacă căutați „Domnul Maier” al companiei „Schmitt & Co.”.

Puteți vedea cum funcționează CAS SmartSearch:
Watch now!

 

Apleuri telefonice

Log-ul apelurilor telefonice conțin toate informațiile llegate de apel
  • Efectuați apeluri telefonice utilizând integrarea de telefonie.
  • Când cineva sună, se deschide jurnalul apelantului sau adresa respectivă a clientului.
  • Numerele de telefon care nu au fost înregistrate în CAS genesisWorld pot fi încrucișate cu un furnizor extern de servicii de adresă.

Adresele din serviciul de căutare a adreselor pot fi salvate ca înregistrări de date în CAS genesisWorld sau pot fi conectate la jurnalul apelantului.

  • Durata apelului este înregistrată automat.
  • Nu ratați niciodată un apel sau o oportunitate din nou cu listele de apeluri și apeluri de apel.

 

Intranet sau portalul companiei

O bază de date centralizată de cunoștiințe este posibilă cu modulul teamWorks
  • Cu modulul opțional teamWorks, puteți coordona toate procesele de gestionare a informațiilor companiei dvs. prin salvarea și distribuirea cunoștințelor și punerea la dispoziția angajaților și departamentelor din întreaga companie.
  • Puteți găsi toate informațiile despre angajații dvs., de exemplu, datele de contact, responsabilitățile, zilele de naștere și capacitățile din lista angajaților.Să presupunem că nu știi cum arată un nou angajat, unde stă sau care este numărul lor? teamWorks poate dezvălui toate acestea prin simpla apăsare a unui buton.
  • Pagina dvs. de start individualizată afișează, de exemplu, știri despre companie, întâlniri și sarcini deschise.
  • Funcția de avizier și forumurile de discuții oferă o priză pentru comunicarea și schimbul angajaț
  • Procesele companiei, cum ar fi gestionarea concediilor sunt standardizate.
  • teamWorks lucrează mână în mână cu software-ul CRM. Informațiile din ambele soluții intră într-o singură bază de date centrală și pot fi accesate și utilizate fie de teamWorks, fie de CAS genesisWorld.

 

Calendar și întâlniri

Întâlnirile sun afișate clar în calendarul săptămânii
  • Programările sunt afișate fie în vizualizarea pe zi, săptămână sau lună.
  • Un calendar de grup și resurse afișează întâlnirile de bloc și resursele utilizate.
  • Puteți crea întâlniri recurente, pentru toată ziua și pentru echipă în calendar.
  • Cu ajutorul unui expert, puteți căuta întâlniri gratuite cu mai mulți colegi sau resurse disponibile (săli de ședințe, mașini de biliard, proiectoare etc.).
  • Schimbarea unei întâlniri este jocul copiilor, pur și simplu trageți întâlnirea într-un spațiu gol pentru calendar și aceasta este reprogramată automat.
  • Verificarea caracteristicii de suprapuneri vă informează atunci când se întâlnesc întâlniri.
  • Puteți programa un memento chiar înainte de o întâlnire, astfel încât să nu-l uitați, la fel cum puteți cu memento-uri pentru întâlniri noi.
  • Dacă sunt introduși mai mulți participanți, fiecare participant poate seta sau modifica individual memento-ul.
  • De asemenea, puteți integra cu ușurință programările din calendarul dvs. Outlook Exchange în software-ul CRM.
  • Folosind standardul iCalendar, puteți invita persoane externe la întâlniri și puteți răspunde la invitații externe.

 

Sarcinile și urmărirea lor

În general, se pot prioritiza, delega si categoriza sarcinile și se pot seta recurențe.
  • Software-ul CRM gestionează, de asemenea, anchetele, reclamațiile și cererile de servicii.
  • Puteți crea șabloane de activități cu mementouri și le puteți integra în vizualizarea calendarului.
  • În plus, puteți delega sarcini altor colegi sau le puteți urmări. Iar funcția de reamintire vă anunță colegul când se apropie termenul limită.
  • Progresul unei sarcini este afișat grafic ca o valoare procentuală afișată cu o bară de progres. Puteți vedea chiar și durata sarcinii.
  • Sarcinile și urmăririle pot fi prioritizate în conformitate cu principiul A-B-C.