Implementarea CRM în întreaga companie
Atunci cand se înregistreaza un apel pe ecran, se poate vedea numele si firma apelantului. Cunoscand aceste date putem sti când a avut loc ultimul contact cu clientul si putem , de exemplu sa raspundem competent întrebarii despre comanda curenta.
Software-ul CRM CAS genesisWorld colecteaza ca platforma centrala toate informatiile. Noile informatii sunt subordonate simplu clientilor respectivi: apeluri, e-mail-uri, programari, proiecte, comenzi, zi de nastere, culoarea preferata sau ce este întotdeauna relevant. Astfel fiecare angajat , se îngrijeste de înregistrarile complete, cronologice despre clienti – elementul central al software-ului dumneavoastra CRM, iar nici o informatie nu se mai pierde.
Functiile în detaliu
Tabloul de bord
Cockpit-ul sau tabloul de bord este primul care se deschide atunci cand CAS genesisWorld este initiat si ofera o vedere de ansamblu asupra tuturor informatiilor relevante pentru un angajat .
Tabloul de bord ofera fiecarui angajat in functie de setarile facute informatii importante precum: sarcinile, apeluri pierdute , intalnirile, rapoartele, documente recent schimbate, zilele de nastre, etc.
- Tabloul de bord este setabil în mod individual si ofera o imagine rapida de ansamblu asupra informatiilor importante.
- Tabloul de bord aduna informatii filtrate din întreaga baza de date .
- Tabloul de bord poate fi memorat precum navigatorii, pentru a crea Tabloul de bord de vânzare, Tabloul de bord de marketing si Tabloul de bord de asistenta.
- Angajatii îsi amenajeaza un Cockpit propriu din multe pietre de temelie preconcepute, cum ar fi de ex. sarcinile care i-au fost delegate sau zilele de nastere din urmatoarea perioada.
Managementul adreselor cu integrare Social Media
- Toate informatiile privind o persoana de contact sunt accesibile printr-o apasare de buton.
- Informatiile de contact nestructurate sunt copiate în aplicatia pentru adrese si sunt transformate în seturi de adrese structurate. Dupa verificarea dublurilor, adresa este introdusa direct în sistemul CRM.
- Adresele pot fi gestionate în functie de tipul adresei, de ex. adrese de companii , persoanele acestora de contact sau contacte individuale . Clasificarile, atribuirea de numere de clienti si asistenta la introducere faciliteaza ordonarea simpla.
- Datorita cautarii fonetice, adresele pot fi gasite usor. Astfel este gasit de asemenea „Dl. Meyer” de la firma „Schmitt & Co.” chiar si când se cauta „Maier” de la „Schmidt & Co.”.
- Direct din setul de adrese poate fi prezentat locul de amplasare si poate fi demarata o planificare a rutei. Accesul la adrese poate fi restrictionat arbitrar, de exemplu acces public, în functie de utilizator, dupa anumiti participanti sau acces privat.
- Prin integrarea retelelor sociale, pot fi utilizate surse de informatii cum ar fi Facebook, Xing sau Twitter pentru a completa, de exemplu, informatiile lipsa despre client. Accesul la functiile de Social Media se realizeaza cu înregistrare personala în timp real.
Dosarul clientului
- Dosarul clientului furnizeaza toate informatiile privind clientii si centralizeaza toate datele în mod cronologic.
- Toate intrarile la o adresa, cum ar fi e-mailuri, termene si sarcini, documente, comenzi, documente justificative pentru economia marfurilor cât si întreaga corespondenta sunt redate în ansamblu sistematizat în fisierul clientului.
- Economisiti timp, deoarece informatiile despre client sunt structurate, cronologice si disponibile pe tot cuprinsul companiei .
- Prin intermediul dosarului clientului pot fi realizate inserari de noi date sau cele existente pot fi editate.
Termene
- Programarile sunt reprezentate sistematic, de exemplu prin vizualizare saptamânale.
- Termenele sunt afisate în functie de vizualizarea pe zile, saptamâni sau luni.
- Un calendar al echipei si resurselor indica termenele blocate ale colegilor, sau de exemplu, salile de instruire ocupate.
- Pot fi introduse termene/programari repetate, pentru întreaga zi sau pe grupe.
- Dumneavoastra cautati asistat programari libere cu mai multi angajati si resurse (sali de conferinte, vehicule din parcul auto, proiectoare, samd.).
- Modificarile programarilor sunt transferate prin Drag & Drop prin împingerea pe o fereastra goala de timp.
- Verificarea de suprapunere indica când au loc programari paralele.
- O functie de alarma poate fi setata înaintea programarii cât si o înstiintare în cazul unor noi programari. Daca sunt introdusi mai multi participanti, fiecare participant îsi poate seta si modifica alarmarea pentru sine.
- Programarile pot fi extrase din calendarul Outlook Exchange si integrate în software-ul CRM.
- Este suportat formatul iCAL pentru schimbul facil de date .
Sarcinile si reamintirile
- Sarcinile pot fi prioritizate, delegate, clasificate si cu o schema recapitulativa, pot fi efectuate.
- Software-ul CRM CAS genesisWorld gestioneaza, printre altele, solicitari, reclamatii si cererile de service.
- Sarcinile pot fi concepute ca reamintiri cu alarma si pot fi integrate în vizualizarea calendarului.
- Sarcinile pot fi delegate altor angajati si monitorizate ulterior.
- În caz de scadenta, functia de alarma informeaza angajatul corespunzator.
- Starea de prelucrare a unei sarcini este indicata în procente. Este de asemenea vizibila durata de prelucrare a unei sarcini.
- Sarcinile si reamintirile pot fi prioritizate sub forma de A-B-C.
Modul teamWorks: Intranet-ul si portalul companiei
- Este un portal cu ajutorul caruia se pot distribui personalizat, informatii din Cas genesisWorld catre utilizatori nepermanenti .
- Modulul optional teamWorks asigura managementul informatiei în companiei , acesta memorând si distribuind cunostinte oricarui domeniu sau angajat.
- Lista angajatilor furnizeaza informatii complete incluzand competente, aptitudini si eventual copii dupa documente (certificari, etc.). TeamWorks va ofera aceste informatii la o apasare de buton.
- O pagina de start personala afiseaza, de exemplu comunicatele companiei, programarile si sarcinile în lucru într-o privire.
- Avizierul si forumurile faciliteaza schimburile de informatii de interes larg între colegi.
- Procesele companiei sunt standardizate, cum ar fi de exemplu gestionarea concediilor.
- TeamWorks functioneaza integrat cu software-ul CRM CAS genesisWorld, informatiile din ambele solutii sunt într-o singura baza de date.