Implementarea CRM în întreaga companie

 Atunci cand  se înregistreaza un apel pe ecran, se poate  vedea numele si firma apelantului. Cunoscand aceste date putem sti  când a avut loc ultimul contact cu clientul si putem , de exemplu sa raspundem competent întrebarii despre comanda curenta.

Software-ul CRM CAS genesisWorld colecteaza ca platforma centrala toate informatiile. Noile informatii sunt subordonate simplu clientilor respectivi: apeluri, e-mail-uri, programari, proiecte, comenzi, zi de nastere, culoarea preferata sau ce este întotdeauna relevant. Astfel fiecare angajat , se îngrijeste  de înregistrarile complete, cronologice despre clienti – elementul central al software-ului dumneavoastra CRM, iar   nici o informatie nu se mai pierde.

Functiile în detaliu

        Tabloul de bord

Cockpit-ul  sau tabloul de bord   este primul care se deschide atunci cand CAS genesisWorld este initiat si  ofera  o vedere de ansamblu asupra tuturor  informatiilor  relevante pentru un angajat .
Tabloul de bord ofera fiecarui angajat in functie de  setarile facute  informatii importante precum: sarcinile, apeluri pierdute , intalnirile, rapoartele, documente recent schimbate, zilele de nastre, etc.
Da

Vedere de ansamblu individuala

  • Tabloul de bord  este setabil în mod individual si ofera o imagine rapida de ansamblu asupra informatiilor importante.
  • Tabloul  de bord  aduna informatii filtrate din întreaga baza de date .
  • Tabloul  de bord  poate fi memorat precum navigatorii, pentru a crea  Tabloul  de bord  de vânzare, Tabloul  de bord de marketing si Tabloul  de bord de asistenta.
  • Angajatii îsi amenajeaza un Cockpit propriu din multe pietre de temelie preconcepute, cum ar fi de ex. sarcinile care i-au fost delegate sau zilele de nastere din urmatoarea perioada.

   

         Managementul adreselor cu integrare Social Media

  • Toate informatiile privind o persoana de contact sunt accesibile printr-o apasare de buton. Managementul  adreselor
  • Informatiile de contact nestructurate sunt copiate în aplicatia pentru adrese si sunt transformate în seturi de adrese structurate. Dupa verificarea dublurilor, adresa este introdusa direct în sistemul CRM.
  • Adresele pot fi gestionate în functie de tipul adresei, de ex. adrese de companii , persoanele acestora de contact  sau contacte individuale . Clasificarile, atribuirea de numere de clienti si asistenta la introducere faciliteaza ordonarea simpla.
  • Datorita cautarii fonetice, adresele pot fi gasite usor. Astfel este gasit de asemenea „Dl. Meyer” de la firma „Schmitt & Co.” chiar si când se cauta „Maier” de la „Schmidt & Co.”.
  • Direct din setul de adrese poate fi prezentat locul de amplasare si poate fi demarata o planificare a rutei. Accesul la adrese poate fi restrictionat arbitrar, de exemplu acces public, în functie de utilizator, dupa anumiti participanti sau acces privat.
  • Prin integrarea retelelor sociale, pot fi utilizate surse de informatii cum ar fi Facebook, Xing sau Twitter pentru a completa, de exemplu, informatiile lipsa despre client. Accesul la functiile de Social Media se realizeaza cu înregistrare personala în timp real.

     

            Dosarul  clientului

  • Dosarul  clientului furnizeaza toate informatiile privind clientii si centralizeaza toate datele în mod cronologic.
  • Toate intrarile la o adresa, cum ar fi e-mailuri, termene si sarcini, documente, comenzi, documente justificative pentru economia marfurilor cât si întreaga corespondenta sunt redate în ansamblu sistematizat în fisierul clientului.
  • Economisiti timp, deoarece informatiile despre client sunt structurate, cronologice si disponibile pe tot cuprinsul companiei .
  • Prin intermediul dosarului  clientului pot fi realizate inserari de noi date sau cele existente pot fi editate.

         

            Termene

  • Programarile sunt reprezentate sistematic, de exemplu prin vizualizare saptamânale.

    Planificarea inteligenta a intalnirilor si a resurselor

  • Termenele sunt afisate în functie de vizualizarea pe zile, saptamâni sau luni.
  • Un calendar al echipei si resurselor indica termenele blocate ale colegilor, sau de exemplu, salile de instruire ocupate.
  • Pot fi introduse termene/programari repetate, pentru întreaga zi sau pe grupe.
  • Dumneavoastra cautati asistat programari libere cu mai multi angajati si resurse (sali de conferinte, vehicule din parcul auto, proiectoare, samd.).
  • Modificarile programarilor sunt transferate prin Drag & Drop prin împingerea pe o fereastra goala de timp.
  • Verificarea de suprapunere indica când au loc programari paralele.
  • O functie de alarma poate fi setata înaintea programarii cât si o înstiintare în cazul unor noi programari. Daca sunt introdusi mai multi participanti, fiecare participant îsi poate seta si modifica alarmarea pentru sine.
  • Programarile pot fi extrase din calendarul Outlook Exchange si integrate în software-ul CRM.
  • Este suportat  formatul iCAL pentru schimbul facil de date .

           Sarcinile si reamintirile

  • Sarcinile pot fi prioritizate, delegate, clasificate si cu o schema recapitulativa, pot fi efectuate.
  • Software-ul CRM CAS genesisWorld gestioneaza, printre altele, solicitari, reclamatii si cererile de service.
  • Sarcinile pot fi concepute ca reamintiri cu alarma si pot fi integrate în vizualizarea calendarului.
  • Sarcinile pot fi delegate altor angajati si monitorizate ulterior.
  • În caz de scadenta, functia de alarma informeaza angajatul corespunzator.
  • Starea de prelucrare a unei sarcini este indicata în procente. Este de asemenea vizibila durata de prelucrare a unei sarcini.
  • Sarcinile si reamintirile pot fi prioritizate sub forma de A-B-C.

           Modul teamWorks: Intranet-ul si portalul companiei 

  • Este un portal cu ajutorul caruia se pot distribui personalizat, informatii  din Cas genesisWorld  catre utilizatori nepermanenti .
  • Modulul optional teamWorks asigura  managementul informatiei în companiei , acesta memorând si distribuind cunostinte oricarui domeniu sau angajat.
  • Lista angajatilor furnizeaza  informatii complete incluzand competente, aptitudini si eventual copii dupa documente (certificari, etc.). TeamWorks va ofera aceste informatii la o apasare de buton.
  • O pagina de start personala afiseaza, de exemplu comunicatele companiei, programarile si sarcinile în lucru într-o privire.
  • Avizierul si forumurile faciliteaza schimburile de informatii de interes larg între colegi.
  • Procesele companiei sunt standardizate, cum ar fi de exemplu gestionarea concediilor.
  • TeamWorks functioneaza integrat cu software-ul CRM CAS genesisWorld, informatiile  din  ambele solutii sunt într-o singura baza de  date.