Prezentare CAS Consulting
Firmele de consultanta gestioneaza zilnic numeroase proiecte ale clientilor. Este importanta mentinerea unor cunostinte vaste asupra companiei , structurilor si proceselor si pastrarea permanenta a imaginii de ansamblu.
CAS Consulting a fost dezvoltat pentru a îndeplini integral cerintele firmelor de consultanta. Cu functii mature, acesta actioneaza pe tot cuprinsul companiei , printr-un management de proiect performant si informatii despre clienti colectate central.
Prin CRM-ul CAS Consulting , angajatii sunt sprijiniti optim în întreaga activitate operationala.
Caracteristici CAS Consulting
- Manipularea datelor clientilor este sigura. Prin intermediul unor drepturi individuale de acces, fiecare vede numai ce are dreptul sa vada.
- O baza de date centralizata furnizeaza competent , date la o apasare de buton si face ca informatiile sa fie mai valoroase ca oricând.
- Consultantii au acces la date de oriunde printr-o privire rapida si autentica , ceea ce le confera mobilitate .
- Angajatii sunt multumiti , deoarece sunt informati rapid si eficient.
- Datorita functiilor elaborate pentru managementul de proiect, angajatii au o imagine de ansamblu a intregului, ceea ce duce la performanta.
Utilitate CAS Consulting
- Procese simple si eficiente;
- Comunicare directa si colaborare fara obstructionari în echipa de proiect si în întreaga companie;
- O transparenta sporita a cunostintelor datorita accesului centralizat la informatii;
- O manipulare sigura a datelor, fara pierderi de informatii datorita drepturilor de acces individuale si în cazul unor echipe de proiect alternative;
- Consultant informat cuprinzator în orice moment chiar si pe teren datorita accesului mobil la date;
- Angajati motivavi si clienti multumiti, loiali;
- Planificare, control si optimizare eficiente ale proiectelor;
- Succes de durata al companiei .
Functii Cas Consulting
- Fisiere ale clientilor pentru o imagine cuprinzatoare la 360°;
- Managementul inteligent al adreselor;
- Sanse de vânzare pentru vânzare eficienta;
- Planificare si control ale proiectelor;
- Monitorizare a proiectelor;
- Managementul programarilor/termenelor;
- O planificare eficienta a resurselor;
- Cockpit-uri de management pentru mai multa transparenta;
- Colaborare pe tot cuprinsul departamentelor;
- Marketing orientat spre obiectiv;
- Documentatie centralizata si sigura a proiectelor;
- Prin intermediul accesului mobil, informat în orice moment.