Prezentare CAS Consulting

 Firmele  de consultanta gestioneaza zilnic numeroase proiecte ale clientilor. Este importanta mentinerea unor cunostinte vaste asupra companiei , structurilor si proceselor si pastrarea permanenta a imaginii de ansamblu.

CAS Consulting a fost dezvoltat pentru a îndeplini integral cerintele firmelor de consultanta. Cu functii mature, acesta actioneaza pe tot cuprinsul companiei , printr-un management de proiect performant si informatii despre clienti colectate central.

Prin CRM-ul  CAS Consulting , angajatii sunt sprijiniti optim în întreaga activitate operationala.

 Caracteristici CAS Consulting

  • Manipularea datelor clientilor este sigura. Prin intermediul unor drepturi individuale de acces, fiecare vede numai ce are dreptul sa vada.
  •  O baza  de date centralizata furnizeaza  competent , date  la o apasare de buton si face ca informatiile sa fie mai valoroase ca oricând.
  •  Consultantii au acces la date de oriunde printr-o privire rapida si autentica , ceea ce le confera mobilitate .
  • Angajatii sunt multumiti , deoarece sunt informati rapid si eficient.
  •  Datorita functiilor elaborate pentru managementul de proiect, angajatii au o  imagine de ansamblu a intregului, ceea ce duce la performanta.

 

Utilitate  CAS Consultingcas consulting

  • Procese simple si eficiente;
  • Comunicare directa si colaborare fara obstructionari în echipa de proiect si în întreaga  companie;
  • O transparenta sporita a cunostintelor datorita accesului centralizat la informatii;
  • O manipulare sigura a datelor, fara pierderi de informatii datorita drepturilor de acces individuale si în cazul unor echipe de proiect alternative;
  • Consultant informat cuprinzator în orice moment chiar si pe teren datorita accesului mobil la date;
  • Angajati motivavi si clienti multumiti, loiali;
  • Planificare, control si optimizare eficiente ale proiectelor;
  • Succes de durata al companiei .

 Functii Cas Consulting

  • Fisiere ale clientilor pentru o imagine cuprinzatoare la 360°;
  • Managementul inteligent al adreselor;
  • Sanse de vânzare pentru vânzare eficienta;
  • Planificare si control ale proiectelor;
  • Monitorizare a proiectelor;
  • Managementul programarilor/termenelor;
  • O planificare eficienta a resurselor;
  • Cockpit-uri de management pentru mai multa transparenta;
  • Colaborare pe tot cuprinsul departamentelor;
  • Marketing orientat spre obiectiv;
  • Documentatie centralizata si sigura a proiectelor;
  • Prin intermediul accesului mobil, informat în orice moment.