Functionalitatile CRM CAS genesisWorld
Functionalitatile CRM CAS genesisWorld duc la optimizarea tuturor procesele care au în centrul lor clientii/tertii. Solutia este croita special pentru sectorul economic al companiilor mici si mijlocii se adapteaza tuturor nevoilor individuale si ofera pentru fiecare loc de munca toate functiile necesare.
Indiferent daca activati în departamentul de marketing, vânzari sau service, software-ul CRM CAS genesisWorld va sprijina de la primul contact cu clientul pâna la service-ul post-vânzare.
Toate datele privind clientii, furnizorii si alti parteneri de afaceri sunt disponibile printr-o simpla atingere de buton. Toate procesele de afaceri fiind sprijinite în mod profesional. Toate activitatile de rutina care necesita mult timp apartin trecutului. Angajatii dumneavoastra se vor simti usurati: raportare usoara, formulare rapide cu toate datele completate, arhiva de documente, fotografii si email-uri, etc.
Functionalitatile CRM CAS genesisWorld poate fi implementat extrem de rapid, este productiv din prima clipa si poate fi extins cu numeroase module. Întretinerea este simpla , iar accesul centralizat la date ii impresioneaza pozitiv pe angajatii si promoveaza acceptanta înca de la început.
Mai mult. Personalizarea si customizarea ulterioara se poate face facil si de catre un power user al clientului, fara sa necesite cunostiinte avansate de programare si tool-uri complexe.
Functionalitatile CRM CAS genesisWorld sprijina domeniile companiei dumneavoastra: