Servicii de support, mentenanta si asistenta tehnica

 

Compania noastra va ofera servicii de:

Support si mentenanta asistenta tehnica

Support si mentenanta asistenta tehnica

  • mentenanta a sistemelor CAS sau a intregii infrastructuri IT&C;
  • analiza de business privind nevoile care urmeaza a fi implementate sau care vor primi support din partea unei solutii software;
  • asistenta tehnica 24/7 la cele mai mici preturi de pe piata cu personal calificat si certificate;
  • activitatea de support este monitorizata prin intermediul unei solutii Helpdesk profesionale;
  • servicii de upgrade;
  • training personalizat;
  • creare manuale de utilizare;
  • testare personal in utilizarea sistemelor informatice;
  • servicii de extindere functionalitati;
  • servicii de integrare cu alte sisteme;
  • servicii de dezvoltari personalizate si customizari.

Termeni folositi in cadrul contractelor de mentenanta:

– SLA – Service Level Agreement – este parte a Contractului de Service unde serviciile sunt definite, iar scopul, calitatea si responsabilitatile sunt agreate intre furnizor si utilizator.

– USC – Upgrade Software Contract – este contractual in baza caruia utilizatorul are dreptul de a beneficia, pe toata durata contractului, de ultima versiune a solutiei CRM asa cum este ea furnizata de producator.

– modul de oferire a serviciilor: on-site, on-line sau remote. On-site presupune prezenta unui consultant CRM4YOU in site-ul clientului; On-line presupune interventia unui consultant pe serverul clientului pentru oferirea mentenantei; Remote presupune interventia consultantului pe orice statie pe care lucreaza cu aplicatia aflata in support.

– SaaS – Software as a Services – Modalitatea prin care accesul la aplicatie se face pe baza unui contract de acces (chirie).

Pentru o oferta personalizata va rugam sa ne contactati la contact at crm4you.ro sau prin formularul de contact.