Servicii de support, mentenanta si asistenta tehnica
Compania noastra va ofera servicii de:
- mentenanta a sistemelor CAS sau a intregii infrastructuri IT&C;
- analiza de business privind nevoile care urmeaza a fi implementate sau care vor primi support din partea unei solutii software;
- asistenta tehnica 24/7 la cele mai mici preturi de pe piata cu personal calificat si certificate;
- activitatea de support este monitorizata prin intermediul unei solutii Helpdesk profesionale;
- servicii de upgrade;
- training personalizat;
- creare manuale de utilizare;
- testare personal in utilizarea sistemelor informatice;
- servicii de extindere functionalitati;
- servicii de integrare cu alte sisteme;
- servicii de dezvoltari personalizate si customizari.
Termeni folositi in cadrul contractelor de mentenanta:
– SLA – Service Level Agreement – este parte a Contractului de Service unde serviciile sunt definite, iar scopul, calitatea si responsabilitatile sunt agreate intre furnizor si utilizator.
– USC – Upgrade Software Contract – este contractual in baza caruia utilizatorul are dreptul de a beneficia, pe toata durata contractului, de ultima versiune a solutiei CRM asa cum este ea furnizata de producator.
– modul de oferire a serviciilor: on-site, on-line sau remote. On-site presupune prezenta unui consultant CRM4YOU in site-ul clientului; On-line presupune interventia unui consultant pe serverul clientului pentru oferirea mentenantei; Remote presupune interventia consultantului pe orice statie pe care lucreaza cu aplicatia aflata in support.
– SaaS – Software as a Services – Modalitatea prin care accesul la aplicatie se face pe baza unui contract de acces (chirie).
Pentru o oferta personalizata va rugam sa ne contactati la contact at crm4you.ro sau prin formularul de contact.