Soluție software CRM pentru Managementul Evenimentelor
Soluție software CRM pentru Managementul eficient al evenimentelor, conferințelor si târgurilor
CAS genesisWorld CRM – soluție software CRM pentru managementul evenimentelor deoarece are un tool specializat pentru așa ceva.
Gestionarea evenimentelor vă ajută perfect în planificarea și organizarea evenimente. Modulul include funcții pentru toate aspectele relevante ale evenimentului
management.
Folosind Eveniment online, puteți face un portal disponibil prin pe care participanții pot rămâne informați și se pot înregistra pentru evenimente.
Care sunt caracteristicile modulului de gestionare a evenimentelor?
Principalele functionalitati ale soluției CRM pentru managementul evenimentelor sunt:
- În evenimente, definiți intervalul de timp, precum și minimul și numărul maxim de participanți;
- Consultanta pentru management de proiect informatic
- Definiți un termen limită de înregistrare și decideți dacă participanții se pot înregistra individual pentru întâlniri unice ale unui eveniment sau nu;
- Se trimit invitatii participantilor și se culegege confirmarea de participare;
- Potenții potențiali invitați pot invita și alți invitați;
- Prin crearea mai multor întâlniri, puteți structura un eveniment cu scopul, de exemplu, de a gestiona resursele necesare;
- Păstrați o imagine de ansamblu asupra înregistrărilor la eveniment și fiți informat despre cum multi vizitatori s-au inregistrat deja, cati vizitatori sunt încă
primiți o confirmare de înregistrare și câți au anulat; - Participanții se pot înregistra pentru evenimente prin internet printr-un link personalizat (care va conține și un text personalizat);
- Formularul de înregistrare este creat automat și orice date introdus în formular este salvat automat în CAS genesisWorld;
- Prin formular se pot culege și informații de care aveți nevoie de la participanți (de exemplu: daca doresc meniu vegetarian, fără carne de porc, etc);
Managementul resurselor prin soluția software CRM pentru managementul evenimentelor?
Prin integrare cu celelalte module CAS genesisWorld CRM, mai puteți:
- să urmariți costurile evenimentului și personalul alocat fiecărui eveniment;
- să urmăriți pașii de pregătire a evenimentelor și indeplinirea acestora, cu persoana responsabilă, termene, costuri, legătura cu furnizorii, etc.)
- să colectezi feedback după eveniment printr-un link personalizat și cu înregistrare anonimă.
Consultanta personala privind produsul
Permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră speciale. Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 9 – 18. Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati. Răspundem cu plăcere solicitării dumneavoastră!