3 pași pentru alegerea sistemului CRM potrivit!
3 pasi pentru elegerea sistemului CRM potrivit!Există multe abordări și metode diferite pentru alegerea unui sistem CRM. O listă inițială de verificare a celor mai importanți pași vă poate ajuta. O parte din abordare a fost folosită de prospecți de dimensiuni medii în multe pitch-uri CRM în care am fost implicați.
De asemenea, este important să recunoașteți care abordare este cea potrivită pentru propria companie.
Pasul 1 / Pregătiri interne
- Numiți un project manager pentru implementarea CRM (intern sau extern).
- Obțineți ofițerul intern / extern pentru protecția datelor la bord.
- Descrieți procesele in departamente
- Începeți cu departamentul care este în centrul atenției, adesea vânzări.
- Sunt necesare interfețe cu sistemele existente?
- Împărțiți toate cerințele CRM în etape de proiect.
Introducere CRM in companie: Prima fază de expansiune | A 2-a fază de extindere…
- Când ar trebui să fie disponibile cerințele pentru cine?
- Împingeți cerințele și subiectele de proces în faza CRM 2 / 3.
- Identificați criteriile de eliminare pentru sistemele CRM.
- Model CRM: Cloud, On-Prem, Hosting, Modele de licențiere, Cumpărare, Mijloc, Leasing.
- Este necesară capacitatea offline?
- Este posibil să personalizați cu ușurință sistemul CRM?
- Ce sisteme software existente trebuie conectate și când?
Pasul 2 / Prezentări solutii CRM
- Efectuați cercetări privind sistemele CRM (web, portaluri de clienți potențiali, alte canale).
- Creați o listă de scoruri (consultați criteriile de eliminare).
- Lista scurtă: Trimiteți furnizorilor CRM 1-2 procese de bază și mapați-le.
- Nu comparați merele cu portocalele.
- Opțional, furnizați date demonstrative (de exemplu, produse) într-un Excel.
- Opțional, solicitați clienților de referință de la furnizori.
- Lista scurtă: Programați prezentări cu 3-4 furnizori CRM.
- Participanți: Utilizatori cheie, departamente specializate.
- Aranjați prezentări ale furnizorilor în zile diferite.
- Timp de prezentare aprox. 2,5 ore.
Pasul 3 / Procesul de luare a deciziilor
- Solicitați o propunere de buget de la furnizorii CRM.
- Evaluarea bugetului.
- Nu… – Preț, caracteristici, flexibilitate, cost pe termen lung, riscuri, etc.
- Furnizor CRM, sistem CRM, scor preț-performanță în lista de rating.
- Finaliștii nominalizează pentru negocierile de preț.
- Programați a doua prezentare a finaliștilor cu factorii de decizie interni.
- Opțional, aveți afișate cerințele din faza 2nd CRM a proiectului.
- Negocieri contractuale.
- Opțional, aveți prototipuri CRM configurate de un furnizor.
- Permiteți utilizatorilor din departamentele specializate să lucreze cu acesta.
- Posibil. Dovada conceptului / securitatea investiției plătită comandată.
Luați decizia finală pentru sistemul CRM potrivit.
Noi va putem ajuta.