Lista de verificare – 3 pași pentru alegerea sistemului CRM potrivit!

Există multe abordări și metode diferite pentru alegerea unui sistem CRM. O listă inițială de verificare a celor mai importanți pași vă poate ajuta. O parte din abordare a fost folosită de prospecți de dimensiuni medii în multe pitch-uri CRM în care am fost implicați.

De asemenea, este important să recunoașteți care abordare este cea potrivită pentru propria companie.

Pasul 1 / Pregătiri interne

  • Numiți un project manager pentru implementarea CRM (intern sau extern).
  • Obțineți ofițerul intern / extern pentru protecția datelor la bord.
  • Descrieți procesele in departamente
  • Începeți cu departamentul care este în centrul atenției, adesea vânzări.
  • Sunt necesare interfețe cu sistemele existente?
  • Împărțiți toate cerințele CRM în etape de proiect.

Introducere CRM in companie: Prima fază de expansiune | A 2-a fază de extindere…

  • Când ar trebui să fie disponibile cerințele pentru cine?
  • Împingeți cerințele și subiectele de proces în faza CRM 2 / 3.
  • Identificați criteriile de eliminare pentru sistemele CRM.
  • Model CRM: Cloud, On-Prem, Hosting, Modele de licențiere, Cumpărare, Mijloc, Leasing.
  • Este necesară capacitatea offline?
  • Este posibil să personalizați cu ușurință sistemul CRM?
  • Ce sisteme software existente trebuie conectate și când?

Pasul 2 / Prezentări solutii CRM

  • Efectuați cercetări privind sistemele CRM (web, portaluri de clienți potențiali, alte canale).
  • Creați o listă de scoruri (consultați criteriile de eliminare).
  • Lista scurtă: Trimiteți furnizorilor CRM 1-2 procese de bază și mapați-le.
  • Nu comparați merele cu portocalele.
  • Opțional, furnizați date demonstrative (de exemplu, produse) într-un Excel.
  • Opțional, solicitați clienților de referință de la furnizori.
  • Lista scurtă: Programați prezentări cu 3-4 furnizori CRM.
  • Participanți: Utilizatori cheie, departamente specializate.
  • Aranjați prezentări ale furnizorilor în zile diferite.
  • Timp de prezentare aprox. 2,5 ore.

Pasul 3 / Procesul de luare a deciziilor

  •  Solicitați o propunere de buget de la furnizorii CRM.
  • Evaluarea bugetului.
  • Nu…  – Preț, caracteristici, flexibilitate, cost pe termen lung, riscuri, etc.
  • Furnizor CRM, sistem CRM, scor preț-performanță în lista de rating.
  • Finaliștii nominalizează pentru negocierile de preț.
  • Programați a doua prezentare a finaliștilor cu factorii de decizie interni.
  • Opțional, aveți afișate cerințele din faza 2nd CRM a proiectului.
  • Negocieri contractuale.
  • Opțional, aveți prototipuri CRM configurate de un furnizor.
  • Permiteți utilizatorilor din departamentele specializate să lucreze cu acesta.
  • Posibil. Dovada conceptului / securitatea investiției plătită comandată.

Luați decizia finală pentru sistemul CRM potrivit.

Noi va putem ajuta.

contact (crm4you.ro)