CRM în vanzari

CRM in vanzari. Clientul dumneavoastra a sunat în centrala pentru a va adresa o întrebare pentru un proiect. Dumneavoastra sunteti  plecat,  însa nu constituie o problema, deoarece sunteti notificat automat de sistem despre apelul ratat si sunati înapoi. O solicitare de  mutare a unei întalniri ati notat-o direct în calendar, ati convenit cu clientul asupra unei noi date si toate persoanele care trebuie sa participe la întalnire sunt notificate.

Ca sistem central pentru vânzare, CRM-ul  in Vanzari CAS genesisWorld optimizeaza procesele dumneavoastra de vânzare. Valorile clientilor sunt determinate si optimizate, iar dumneavoastra puteti urmari prompt si efectiv etapele, momentele si sansele de vânzare. Indiferent de locul unde va aflati, aveti în orice moment acces mobil la informatiile CRM (pe smartphone, blackberry sau tableta). Software-ul preia activitatile de rutina, astfel încât dumneavoastra sa va puteti concentra asupra clientilor si asupra persoanelor interesate.

Functiile în detaliu

      Sansele de vânzare

Cu „Oportunitati de  vânzareprocesul de vânzare poate fi controlat eficient.

CRM in vanzari

Oportunitati de vanzare

Sansa de vânzare aduce eficienta si siguranta în planificare în cadrul vânzarilor. Ca element central în vânzari, supravegheati persoanele interesate de la cererea de oferta si pâna la finalizare.

  • Sansa de vânzare proiecteaza întreg procesul de vânzare: Fiecare actiune în legatura cu persoanele interesate este documentata – de la sesizarea unei persoane interesate (Lead), la faza de ofertare, pâna la finalizare si post-vânzare.
  • Vânzarea este asistata prin intermediul unor functii inteligente care indica „Urmatoarea activitate”: un apel telefonic, o intalnire, o reapelare, etc.
  • Sansele de vânzare pot fi filtrate prin intermediul tuturor câmpurilor.
  • Atingeti predictiile exacte privind vânzarile, evaluând toate datele. Rezultatele pot fi pastrate sub forma de rapoarte sau, de ex., pot fi copiate în Microsoft Excel.
  • Direct din modului de vânzari pot fi trimise email-uri, pot fi scrise scrisori sau pot fi apelati clientii.
  • Localizati cei mai profitabili clienti, efectuând în acest sens analiza punctelor tari-slabe direct în analiza de vânzari.

       Managementul documentelor

CRM in vanzari

Managementul documentelor

  • Managementul documentelor începe cu template-uri  pentru scrisori, faxuri si e-mailuri .
  • Toate documentele, indiferent daca este vorba despre e-mail-uri sau contracte, pot fi gestionate de catre dumneavoastra centralizat în software-ul dumneavoastra CRM.
  • Modelele standardizate (template-uri) economisesc timp valoros în corespondenta zilnica. Fiecare document care paraseste compania  are layout-ul companiei  dumneavoastra.
  • Cu scrisori sau e-mail-uri personalizate va adresati cu fiecare apasare de buton tintind contacte selectate.
  • Integrarea  cu produsele Microsoft Office face sa fie posibila redactarea si modificarea documentelor direct din CAS genesisWorld.
  • Documentele în Microsoft Word, Microsoft Excel, PDF sau graficele sunt implementate prin Drag & Drop ca seturi de date CAS genesisWorld si pot fi de asemenea interconectate între ele.
  • Prin categorii ca Oferta sau Protocol documentele pot fi clasificate, putând fi create de asemenea rapid vizualizari tip lista ale anumitor documente.
  • Documentele sunt arhivate în fisierul client si sunt legate de client, persoana de contact, oportunitate, proiect etc.
  • Cu gestionarea versiunii, variantele anterioare ale unui document sunt pastrate.
  • Datorita cautarii textului integral, angajatii gasesc fiecare document dupa orice cuvant continut în acesta.

    Convorbiri telefonice

În nota telefonica se regasesc toate informatiile care au legatura cu apelantul.

CRM in vanzari

Notita electronica

  • Prin legatura telefonica, realizati printr-un clic conexiunea dorita.
  • La apelurile în desfasurare, se deschide o nota telefonica sau adresa corespunzatoare a clientului.
  • Numerele de telefon pot fi verificate automat prin intermediul unui prestator de servicii privind adresele, atunci când acestea nu sunt înca cunoscute în CAS genesisWorld. Adresele prestatorilor de servicii privind adresele pot fi integrate optional ca set de date în CAS genesisWorld si pot fi de asemenea interconectate cu notita telefonica.
  • Durata convorbirii este determinata automat.
  • Prin intermediul listelor cu apeluri efectuate si apeluri primite, nu se va mai pierde nici unul dintre contactele dumneavoastra.

Modul Sales pro

Modulul optional Sales pro asista vânzarile dumneavoastra si mai cuprinzator, acesta extinzând functiile modulului standard  de vânzari.

Cu Sales pro valorificati sansele de vânzare si faceti previziuni realiste.

  • Gestionati-va oportunitatile în cadrul unor procese de vânzare definite de la primul raport de contact prin oportunitatea calificata (câstigata) pâna la sansa de cumparare (câstigata) si loializarea post-vânzare.
  • Modulul faciliteaza o metoda de vânzare consistenta. Proiectati-va propriile dumneavoastra structuri de vânzare realizând seturi de criterii, delimitând zonele de desfacere, observând activ concurenta si mentinând cataloage de produse.
  • O calculare automata a probabilitati ii face ca previziunile sa fie si mai realiste.
  • Prin intermediul vizualizarii speciale a sanselor de vânzare sunt posibile evaluari extinse.
  • Rapoartele de vânzari sunt create la o apasare de buton si genereaza o economie de timp pentru angajatii din sectorul vânzarilor.
  • Urmariti activitatea angajatilor in timp real fara sa faceti sedinte de status si sunteti atentionati automat cand exista intarzieri sau abateri de la procesul de vanzare.
  • Avand informatii  despre factorii de decizie, atitudinea si influenaa persoanelor de contact care joaca un rol important în câstigarea de comenzi puteti imbunatati procesul de vanzare.
  • Cu managementul integrat al documente, toate ofertele, contractele si facturile sunt tinute sub observatie si realizate rapid.
  • Vânzarile internationale sunt asistate, printre altele, de conceptul Multi-Currency.
  • Sales pro sprijina diferite tipuri  de vânzari:vânzarea indirecta, vanzarea personalizata, vanzarea prin telefon etc.

Serviciu automat de înstiintare si actionare

Serviciul de înstiintare si actionare monitorizeaza cu acuratete a câmpurilor  de date  si automatizeaza procesele standard. De exemplu sistemul notifica departamanetul de aprovizionare atunci cand o comanda a fost aprobata de client si se poate lansa automat comanda catre furnizori.

  • Definiti reguli individuale care, la introducerea unui anumit eveniment,   sa execute automat actiunea corespunzatoare.
  • Numeroase procese si sarcini de rutina sunt automatizate, cum ar fi de ex. expedierea unui e-mail de bun-venit, atunci când o persoana interesata devine client, se trimite o felicitare de ziua de nastere a unei persoane, etc.
  • Continutul de date poate fi monitorizat si poate fi declansata o „reactie” la modificarea unui set de date.
  • În mod similar reamintirilor, la seturile de date pot fi înregistrate apeluri telefonice si sanse de vânzare ca actiuni post-mergatoare.
  • Pot fi monitorizate de asemenea valorile câmpurilor din interiorul seturilor de date. De exemplu, o verificare la „Valoarea câmpului este atinsa” conduce la o înstiintare atunci când vânzarile depasesc 10.000 Euro.


CAS genesisWorld pe iPhone si telefoane Android

CRM in vanzari

CRM in vanzari

Numerosi angajati necesita acces la informatiile despre clienti si în afara companiei . De exemplu în Home Office, pe teren prin intermediul terminalelor mobile sau prin intermediul Internetului. Modulul Mobility ofera functii cuprinzatoare pentru lucrul mobil. Mobility este deja inclus în Premium Edition.

  • Cu ajutorul modulului Mobility aveti acces la datele de contact, calendar si task-uri pe telefon.
  • Accesul mobil faciliteaza accesul direct prin intermediul aparatelor terminale mobile cum ar fi PDA-uri si Smartphone-uri (pentru BlackBerry este disponibil un modul individual).
  • Datorita Mobile sync aveti acces la toate datele CRM din aproape toate clasele de aparate offline. Sincronizarea bidirectionala permite efectuarea de modificari oricând si oriunde.

CRM mobil pentru BlackBerry

  • Accesati cu BlackBerry în timp real si de oriunde datele dumneavoastra.
  • Cu modulul optional puteti mentine de la BlackBerry-ul dumneavoastra vizualizarile fisierelor si puteti cauta adrese.
  • Programarile si sarcinile, apelurile telefonice si e-mail-urile pot fi lansate direct din aplicatie. Apelurile telefonice cât si e-mailurile primite si efectuate pot fi comentate si arhivate central în CAS genesisWorld de catre dumneavoastra.

Aplicatii mobile CAS genesisWorld

CRM in vanzari

CRM in vanzari

Datele CRM actuale va sunt întotdeauna disponibile pe tableta dumneavoastra.

  • CRM mobil pentru iPad:
    Lucrasi cu datele dumneavoastra CRM de oriunde – fara compromisuri si cu operarea tactila confortabila a iPad-ului dumneavoastra. In Cockpit aveti o redare de ansamblu a tuturor programarilor actuale, adreselor interconectate si fisierele clientilor. Prin intermediul fisierelor clientilor puteti vizualiza de asemenea documente interconectate.
  • CRM mobil pentru iPhone si Android:
    Puteti sa  vizualizati si sa actualizati datele actuale CRM în orice moment prin intermediul terminalului dumneavoastra iPhone sau Android. Astfel va veti deservi clientii, în mod profesional din orice loc. Dupa descarcare, aplicatia poate fi testata imediat cu sistemul Demo.
  • În combinatie cu Mobile sync datele sunt puse la dispozitie si offline pe Smartphone-uri.

Consultanta personala privind produsul

Permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră speciale de CRM in Vanzari. Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 9 – 18. Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati. Răspundem cu plăcere solicitării