CRM în sectorul IT

      CRM in sectorul IT – o consultanta competenta, o asistenta excelenta si un management de proiect fidel programarilor si bugetului sunt abilitatile cheie pentru ofertantii IT, pentru a se afirma în fata unei concurente dure.

Asteptarile dumneavoastra de la un software CRMinsectorul IT

  • Planificarea, controlul si evaluarea eficienta a proiectelor.
  • Interconectarea departamentelor si a grupelor de proiect.
  • Impresionarea clientilor cu un service competent.

Beneficiile dumneavoastra cu un CRM in sectorul IT

  • Un software CRM va sprijina în toate fazele muncii de proiect. Atingeti transparenta cea mai ridicata prin intermediul unei planificari si al unui control de proiect structurat.
  • Cu CRM gestionati toate resursele si eforturile si determinati durata si costurile.
  • Angajatii de  la service au acces permanent la toate datele clientilor. Ce produs utilizeaza clientul? Cum arata contractul de service? Raspunsuri la aceste întrebari va sunt furnizate de software-ul dumneavoastra CRM. Este astfel întotdeauna clar ce servicii au fost prestate si în ce masura.
  • Module disponibile: Project Management, Invoice Management, Document Management, Helpdesk, Task Management, Sales Management si Marketing Management.
  • Solutia este accesibila de pe orice device (telefon, tableta, laptop sau desktop) si de pe orice system de operare (Windows, Android, iOS, etc.).
  • Controlati activitatea interna, aveti informatii pentru serviciile prestate si care trebuiesc facturate si aveti un instoric complet al relatiei cu partenerii dumneavoastra.

Solutia CRM de la CAS software AG,  CAS IT Services raspunde diferitelor necesitati ale sectorului IT: de la prestatorii de servicii IT cu accentul pus pe consultanta si service, pâna la producatorii de software cu produse cu marketing intensiv.

CAS IT Services a fost dezvoltat pe baza CAS genesisWorld, solutia CRM  pentru companiile mici si mijlocii.