Ce este CRM?

Customer Relationship Management (CRM) reprezinta  o multitudine de strategii, politici si procese destinate  relatiei cu partenerii , in special cu clientii.

Recunoasterea si îndeplinirea dorintelor clientilor

Clientii loiali si multumiti recomanda mai departe un produs, iar întretinerea clientilor existenti este mult mai ieftina decât cautarea si obtinerea  de noi clienti  si se poate realiza prin :

  • comunicare clara si individuala;
  • serviciu de prima clasa;
  • informatii competente;
  • îndeplinirea dorintelor individuale.

Ce va aduce concret un  CRM-ul  in compania dumneavoastra?

CRM-ul va sprijina în demersul de a stabili un management optim al clientilor în firma  dumneavoastra si de  orientare a  proceselor  catre cerintele acestora.  Sistemul CRM  confera transparenta, eficienta si o memorie la nivel de firma a  intregii relatii cu clientii, permitand o intelegere cat mai usoara  a nevoilor acestora.

  Cu ce ne ajuta un CRM ?

  • sa atragem si sa castigam noi clienti;
  • sa  ne pastram si  sa ne fidelizam actualii   clienti;
  • sa  crestem cifra de afaceri prin vanzari suplimentare si repetate catre clienti;
  • sa eficientizam procese de marketing si  de vanzari ale companiei;
  •  sa realizam o  imagine la 360 grade asupra relatiei cu clientii;
  • sa controlam la nivel managerial relatia cu clientii.

Acestea sunt realizate de CRM în compania  dumneavoastra>>