CAS genesisWorld x15 – Biroul digital cu CRM

Cu CAS genesisWorld x12, veți obține cel mai bun început posibil în modelarea spațiului dvs. digital. Noile funcții vă ajută să creați relații optime cu clienții în vânzări, marketing și servicii și să promovați o cooperare eficientă la nivelul întregii companii. Suntem siguri că veți fi impresionați de noua versiune CAS genesisWorld.

Creați experiențe interesante pentru clienți, creșteți loialitatea emoțională

Bucurați-vă de libertatea de a lucra cu același aspect CRM, indiferent dacă vă aflați la birou, acasă sau în deplasare. Utilizați tablete, smartphone-uri, ceasuri inteligente & Co. pentru a rămâne în legătură cu clienții și pentru a păstra o prezentare generală a informațiilor importante, online sau offline. Activați widgeturile de pe dispozitivele dvs. mobile pentru a accesa CAS genesisWorld și mai repede din mers.

Folosind clientul XRM integrat pentru Microsoft Outlook, veți obține acces instantaneu la dosarul clientului prin bara laterală. Folosind meniul de acțiune, puteți, de exemplu, atașa înregistrări de date legate la e-mailul curent.

Organizați-vă apelurile video sau evenimentele online selectând potențialii participanți la CAS genesisWorld, invitându-i prin e-mailuri personalizate și pornind sondaje direcționate după eveniment.

Folosind funcțiile de identificare a apelantului mobil, puteți vedea acum pe dispozitivul dvs. iOS ce client vă sună. Afișați informațiile actuale ale clienților pe telefonul smartphone înainte și în timpul apelului telefonic.

Consolidarea muncii în echipă și creșterea eficienței

Cu noua vizualizare cronologie, puteți afișa înregistrări de date legate de timp, cum ar fi întâlniri, joburi, sarcini, concedii etc. într-o prezentare grafică.

La procesarea apelurilor de serviciu, vizualizarea integrată a planificării echipei vă ajută să păstrați o imagine de ansamblu asupra echipei dvs. Identificați și trimiteți angajatul cel mai apropiat de locația clientului pentru a răspunde la apelul de service.

Utilizați noile acțiuni inteligente pentru a schimba simultan mai multe înregistrări de date. Funcția drag and drop este și mai eficientă și vă ajută să încărcați documente.

Funcțiile SmartSearch sunt acum disponibile și în câmpurile de linkuri. Puteți selecta înregistrări de date conectate în conformitate cu principiul căutării pe măsură ce tastați.

Duplicarea funcțiilor: ușurează procesele și funcționează mai eficient, deoarece puteți utiliza înregistrările de date existente ca șabloane pentru noi înregistrări de date.

Analize direcționate și decizii informate

Folosind designul de tablouri de bord și vizualizările grafice, vă puteți personaliza tablourile de bord. Astfel, toate KPI-urile relevante pot fi accesate printr-un singur clic, sunt vizibile imediat prin evidențierea culorilor și oferă baza pentru deciziile dvs. informate.

În rapoarte, puteți crea tabele pivot din liste și le puteți analiza cu ușurință folosind metode de detaliere.

Filtrele combinate vă permit să vă filtrați și să sortați clienții pentru o comunicare vizată optimă. Identificați-vă clienții de top, de exemplu, în funcție de cea mai mare cifră de afaceri, de o anumită dimensiune a companiei sau de orice alte criterii.

 

CRM-ul dvs. inteligent – suveran digital și în conformitate cu protecția datelor

Vrăjitorii inteligenți vă ajută să vă structurați și să vă organizați oportunitățile și campaniile prin e-mail folosind procese automate, astfel încât să vă puteți concentra asupra a ceea ce este cel mai important pentru dvs.: clienții dvs.

Protecția datelor este o componentă fundamentală a produsului nostru software. Motiv pentru care CAS genesisWorld a primit din nou sigiliul de calitate „Software Made & Hosted in Germany”. Același nivel de protecție a datelor se aplică și pentru cele peste 200 de integrări de sistem terțe furnizate de partenerii noștri CAS certificați.

Mai multe funcționalități

  • Integrați orice soluție terță parte, de exemplu, soluții colaborative în infrastructura dvs. de sistem individuală utilizând cadrul CAS OpenSync – oferind integrare perfectă și suveranitate digitală.
  • CAS CardScanner este acum direct integrat în CAS genesisWorld. Scanarea cărților de vizită ale partenerilor de conversație și salvarea lor directă ca contacte în CRM nu a fost niciodată mai ușoară. Astfel, este oferit suport de bază pentru funcționalitățile MDM (Mobile Device Management).
  • Acum aveți acces la și mai multe posibilități folosind funcțiile extinse de scriptare ale App Designer. Noul editor de traduceri facilitează confortabil gestionarea limbii.
  • Cu funcțiile extinse de gestionare a participanților, cooperarea cu contacte externe și în cadrul echipelor dvs. devine mai ușoară. Delegați un organizator dacă participanții externi sunt invitați la o întâlnire.

 

Doriți informații mai detaliate despre noile funcții? Vă rugăm să ne contactați și să vă înregistrați pentru seminarul web gratuit. Contactați-ne acum