Prezentare CAS IT Services

CAS IT Services – cheia succesului pentru firmele IT este  comercializarea   produselor si serviciilor IT , insa si  consilierea  clientiilor de la prima etapa  pâna la ultima .

Solutia sectoriala CAS IT Services este o solutie CRM special croita pentru cerintele firmelor IT. Aceasta sprijina prestatorii de servicii IT si producatorii de software pe tot cuprinsul departamentelor la achizitie, consilierea clientilor, proiectare, la asistenta pâna la comercializarea software-ului. Baza o constituie CAS genesisWorld, solutia CRM premiata multiplu CRM destinata companiilor  mici si mijlocii.

Caracteristici CAS IT Servicescas it services

  • CAS IT Services este fiabil deoarece pentru  proiecte  riscurile, etapele si bugetele sunt  întotdeauna accesibile.
  • Este verificat în practica deoarece se utilizeaza cu succes în numeroase firme IT.
  • Prevazut cu Helpdesk si multe functii inteligente pentru procese eficiente este complet dezvoltat functional.
  • Orientarea  catre servicii presupune ca  angajatul C  se ocupa de clientul A cât timp  colegul B se afla în concediu.
  •  Prin intermediul bazei de  de date online FAQ, cunostintele vaste sunt usor valorificate , se utilizeaza mai putin telefoanele si simplifica  intreaga activitate .

Utilitate  CAS IT Services

  • Procese simple si eficiente ;
  • Comunicare directa si colaborare fara obstructionari în companie;
  • Cunostinte mai vaste si transparenta sporita datorita accesului centralizat la informatii;
  • Angajati bine informati si motivati  ;
  • Service competent si rapid;
  • Clienti multumiti si loiali;
  • Planificare, control si optimizare eficiente ale proiectelor;
  • Control complet asupra costurilor;
  • Marketing eficient si orientat catre obiective;
  • Vânzare structurata cu cifra de afaceri planificabila;
  • Succes de durata al companiei .

Functii CAS IT Services

  • Gestionare inteligenta a adreselor;
  • Fisiere ale clientilor pentru o imagine cuprinzatoare la 360°;
  • Sanse de vânzare pentru vânzare eficienta  ;
  • Colaborare pe tot cuprinsul departamentelor;
  • Campanii de marketing precise;
  • Planificare si control ale proiectelor;
  • Monitorizare a proiectelor;
  • Cockpit-uri de proiect pentru o imagine de ansamblu mai buna;
  • Helpdesk-ul maximizeaza eficienta;
  • Baza de date de cunostinte si asistenta online;
  • Date accesibile de oriunde pe  mobil;