CRM pentru administrare de sisteme

CRM pentru administrare de sisteme – cu ajutorul unui CRM ofera un registru suplimentar „Cifra de afaceri”, pentru a vedea cu un singur click  evolutia cifrei de afaceri a unui client. Acesta informative trebuie sa fie însa vizibila numai pentru management si pentru echipa de vânzari. Echipa de marketing îsi doreste cu toate acestea un câmp „Activitate de marketing” care sa permita prin specificatii de câmp definite, o evaluare simpla dupa fiecare campanie. Prea multe cerinte pentru software-ul dumneavoastra CRM?

Nu, deoarece procesele de munca si structurile dumneavoastra individuale pot fi proiectate de catre dumneavoastra cu CAS genesisWorld.  Asadar, adaptati-va software-ul dumneavoastra CRM la necesitatile dumneavoastra si nu invers. Pentru aceasta CAS genesisWorld ofera functii cuprinzatoare pentru administratori.

 Functiile în detaliu – CRM pentru administare de sistem

Specificatii centrale setate simplu in CRM pentru administare de sisteme

  • Navigatorul este structurat individual catre cerintele fiecarui angajat

    Va permite sa creati  o interfata unitara pentru utilizator. Administratorii pot defini specificatii centrale pentru anumiti utilizatori sau grupe de utilizatori.

  • Fisierele si vizualizarile asupra datelor cât si dispunerea acestora într-o structura arborescenta  sunt configurate de catre administrator pentru utilizator.
  • Contul standard pentru e-mail poate fi inclus de catre administrator pentru fiecare utilizator în CAS genesisWorld. Astfel fiecare utilizator din companie are acces la contul de e-mail corect.
  • Prin vizualizarile tip lista unitare, administratorii determina ce câmp al unui tip de set de date este afisat, în ce ordine, cum este sortata o lista, ce tip de scriere este utilizat, si astfel  pentru fiecare utilizator sau grup de utilizatori.
  • Noii angajati sunt rapid integrati, deoarece în prima zi de lucru mediul de lucru este deja configurat în CAS genesisWorld si au acces la informatiile necesare. Administratorul defineste standardele o data si controleaza gestiunea utilizatorilor central si confortabil prin intermediul consolei de management.
  • Este posibila instalarea de software pentru actualizare, add-on-uri automat prin intermediul pachetelor MSI.

 Protectia datelor cu CRM pentru administrarea de sisteme

Noile prevederi legale definesc cum sunt înregistrate, stocate si utilizate datele în companie. O firma  nu este responsabila numai pentru siguranta datelor (de exemplu protectia împotriva furtului de date), ci trebuie sa se asigure ca persoanele contactate sunt abordate corect si ca exista consimtanmântul în vederea contactarii. CAS genesisWorld ofera numeroase functii care ancoreaza protectia legala a datelor în compania  dumneavoastra. Si acestea sunt:

  • Prin intermediul unui sistem inteligent de control a accesului, pot fi definite drepturi individuale pentru seturi de date sau functii. Stabiliti, de exemplu care angajati pot sa vada sau sa proceseze ceva anume, ce câmpuri sunt afisate, cui îi este permis sa adauge adrese sau sa adreseze replici.
  • Numai cu drepturi adecvate, angajatii pot sa efectueze anumite actiuni: scrisori sau e-mailuri seriale pentru mai multe adrese sunt permise numai angajatilor anumitor departamente. Modificarea simultana a mai multor seturi de date este permisa numai angajatilor cu experienta din departamentul de management al calitatii. Notificarile automate sunt definite de catre sefii de departamente  în colaborare cu administratia.
  • Adresati-va clientilor dumneavoastra si persoanelor interesate în mod corect, mentinând tipul de contact preferat si permis din setul de date. Astfel stiti în ce mod se doreste si este permisa adresarea catre contact. Suplimentar administratorii pot defini  posibile câmpuri obligatorii, de ex. ca la crearea unei adrese primul contact trebuie sa fie înregistrat.
  • Drepturi pentru importul si exportul de date trebuie sa fie atribuite de catre administrator. În lipsa acestor drepturi , functiile pentru import/export, pentru anumite functii de imprimare pentru adrese sau copierea în Microsoft Excel nu sunt posibile. În acest mod sunt evitate scurgerile involuntare de date.
  • Pentru evaluarile sub forma de rapoarte sunt necesare de asemenea drepturi la rapoarte si la date.

 Modul Form & Database Designer

 Cu Form & Database Designer pentru CRM pentru administrare de sisteme, administratorul poate realiza tipuri complete de seturi de date cu infrastructura. Cu modulul optional Form & Database Designer, interfetele diferitelor tipuri de seturi de date sunt configurate individual.

Cu Form designer pot fi create noi campuri in cadrul mastilor existente , precum si tipuri de inregistrari de date complete cu infrastructura

  • Realizati propria structura de date a firmei, creând tipuri individuale de seturi de date, de ex. un tip de set de date „Gestiunea spatiului” cu câmpurile numar spatiu (numar), numarul locurilor jos (numar), dotare (text) samd.
  • Noi câmpuri cu asistenta pentru selectare si specificatii câmpuri sunt adaugate în mod facil.
  • Configurati individual interfete ale tipurilor seturilor de date, de exemplu layout, numarul coloanelor, latimea câmpurilor, integrarea de elemente web samd.
  • Adaugati noi registre, stabiliti ordinea registrelor si drepturile de acces pentru vizibilitate.
  • Completati seturile de date cu date importante, afiasati, de exemplu, firma interconectata în sansa de vânzare.
  • Completati texte cu indicatii la anumite câmpuri, pentru a informa utilizatorul asupra introducerilor posibile.

 Modul LDAP Server

LDAP Server permite accesul la adrese în CAS genesisWorld prin intermediul Lightweight Directory Access Protocol(LDAP). Prin intermediul acestui serviciu, de exemplu, clienti de e-mail externi, cum ar fi Microsoft Outlook sau Mozilla Thunderbird pot ss acceseze toate adresele din software-ul dumneavoastra CRM.

  • Adresele din sistemul dumneavoastra CRM sunt disponibile într-un client de e-mail extern si pot fi, de exemplu, introduse ca destinatar e-mail în Microsoft Outlook.
  • Si utilizatorii care nu utilizeaza CAS genesisWorld pot sa acceseze prin LDAP-Server adresele din CAS genesisWorld.
  • Utilizatorii pot accesa numai adrese asupra carora au dreptul, deoarece regulile  de accesare a datelor  sunt respectate.

 Loadbalancing

  • Cu functionalitatile  Loadbalancing  puteti distribui aplicatiile  clienti pe diferite servere de aplicatii.
  • Controlati distribuirea sarcinii server-ului dumneavoastra dupa criteriile solicitare procesor, solicitare capacitate de stocare sau numarul de aplicatii de la clienti. Astfel este posibil ca anumite servere de aplicatii sa fie utilizate mai intens pentru anumite sarcini, de exemplu replicile (raspunsurile).

Consultanta personala privind produsul CRM pentru administrarea de sisteme

Asadar, permiteţi-ne să vă sfătuim personal în funcţie de cerinţele dumneavoastră speciale. Angajaţii noştri vă stau la dispoziţie zilnic, în intervalul orar 9 – 18. Daca doriti informatii în legatura cu acest produs va rugam sa ne contactati. Răspundem cu plăcere solicitării dumneavoastră!